گروه بورس- هیات‌مدیره شرکت رایان سایپا قصد دارد ۹۰درصد سود پس از کسر مالیات را به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۷ تقسیم کند.

به گزارش سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «ولساپا» طی سه ماه ابتدای امسال توانسته ۲۹درصد معادل ۱۸۲ریال از پیش‌بینی سال مالی ۸۷ خود را پوشش دهد.

پیش‌بینی درآمد هر سهم شرکت برای سال مالی ۸۷ با سرمایه ۴۵۰میلیارد ریالی، مبلغ ۶۲۳ریال اعلام شده است.

پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به اسفند ماه ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از ارائه خدمات ۳درصد کاهش، هزینه سود و کارمزد تامین مالی ۱۷درصد کاهش، سود عملیاتی ۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۸درصد افزایش نشان می‌دهد.مجموع درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و خالص درآمد (هزینه)های غیرعملیاتی شرکت در عملکرد واقعی سال مالی ۸۶ به مبلغ ۸۶میلیارد و ۱۲۳میلیون ریال (معادل ۳۳درصد سود خالص) و برآورد سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و خالص درآمد (هزینه)های غیرعملیاتی در پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۷ به مبلغ ۱۰۰میلیارد و ۵۰۸میلیون ریال (معادل ۳۶درصد سود خالص) است.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند ۸۷ را با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریال در تاریخ ۳۰/۱۱/۸۶ مبلغ ۸۵۲ریال و با سرمایه ۴۵۰میلیارد ریال در تاریخ ۲۱/۲/۸۷ مبلغ ۶۲۳ریال اعلام نموده بود.به موجب مجمع عمومی فوق‌العاده در ۱۸خرداد ماه سال‌جاری سرمایه شرکت از مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۴۵۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت. همچنین هیات‌مدیره در نظر دارد، سرمایه شرکت را از مبلغ ۴۵۰میلیارد ریال به مبلغ ۶۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد.