ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۸۵۸هزار و ۴۳۵ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۶میلیارد ریال بود که ۵/۶۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین سهام شرکت‌ فولاد خوزستان با ۴۸درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۸۲هزار و ۹۹۹ سهم به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰میلیون و ۸۴۲هزار و ۳۷۵ریال دادوستد شد که ۲۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده است، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۳۷۰هزار و ۶۸۵ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۲۶میلیون و ۲۰۳هزار ریال مبادله شد که ۵۰درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۵۰درصد آن مربوط به فروش بود.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳/۱میلیون سهم از سهام ۴۵ شرکت دادوستد شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز چادرملو بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشت.

رشت

در معاملات دیروز بورس گیلان تعداد ۲میلیون و ۹۲هزار و ۸۱۴ سهم به ارزش ۶/۹میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۶۴درصد مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های معدنی چادرملو، سرمایه‌گذاری امید و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات در تالار اصلی و سهام ایران‌خودرو، سرمایه‌گذاری نیرو و سیمان هگمتان بیشترین ارزش معاملات را در تالار فرعی داشتند.

قم

دیروز تعداد ۳/۲میلیون سهم به ارزش ۲/۳میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد. ۸۲درصد ارزش معاملات به خرید و ۱۸درصد آن مربوط به فروش بود. «ونیرو»، «امید» و «سیمان شرق» بیشترین حجم معاملات را داشتند.

شیراز

دیروز دادوستد یک میلیون و ۷۷۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۹میلیارد و ۴۳۳میلیون ریال توسط ۱۶ کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد.از این میزان سهام معامله شده ۶۷درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، چادرملو و سرمایه‌گذاری امید به ترتیب با ۵۰، ۲۷ و ۲۵ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.