گروه بورس- جوشکاب یزد در نظر دارد، ۹۰درصد سود سال مالی ۸۷ را میان صاحبان سهام خود تقسیم کند.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت برناشران اوراق‌بهادار، «بکاب» پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی مزبور را با سرمایه ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، مبلغ یک‌هزار و ۲۰۳ریال اعلام کرده است. این شرکت در دوره ۹ماه منتهی به پایان خرداد ماه ۸۷، توانست مبلغ یک‌هزار و ۶۵ریال از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را کنار بگذارد. از این رو این شرکت برای دوره مورد گزارش معادل ۸۹درصد از پیش‌بینی سود سالانه را محقق کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «بکاب» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش یک‌درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته یک‌درصد افزایش، ‌سود عملیاتی یک‌درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات هفت درصد افزایش یافته است.

این شرکت در دوره ۹ماه مزبور از فروش محصولات خود بیش از ۵۴میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۸۶ اجرای افزایش سرمایه از مبلغ هفت‌میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به مبلغ ۳۰میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال (معادل ۳۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران (مبلغ ۲۰میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال - معادل ۲۷۲درصد) و اندوخته طرح و توسعه (مبلغ دومیلیارد و ۱۵۰میلیون ریال- معادل ۲۸درصد) طی مدت حداکثر ۵سال به هیات‌مدیره تفویض اختیار شده است و به استناد صورت‌‌جلسه هیات‌مدیره به تاریخ ۳۰خرداد ماه ۸۶ سرمایه شرکت از مبلغ هفت‌میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به مبلغ ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت.