همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۵۱هزار و ۲۷۵ سهم به ارزش یک میلیارد و ۴۶۸میلیون و ۱۴۱هزار و ۷۰۷ ریال دادوستد شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. رشت

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای گیلان تعداد ۲/۱میلیون سهم به ارزش ۸/۵میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۴۸درصد مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی، ملی مس ایران و پتروشیمی فن‌آوران در تالار اصلی و سهام تجهیزات هپکو، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی و فارسیت دورود بیشترین ارزش معاملات را در تالارفرعی داشتند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ۱۱۸هزار و ۴۳۲ سهم به ارزش بیش از ۴۰۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشترین حجم خرید مربوط به تجهیزات سنگین هپکو و بیشترین ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری غدیر بود.

ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۳۸۲هزار و ۸۵۰ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۵۸درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۷۰۵هزار و ۴۲۸ سهم به ارزش ۴/۲میلیارد ریال دادوستد شد. ۵۴درصد از این معاملات به خرید سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم معامله را در این تالار نمادهای کشتیرانی، ملی مس و سرمایه‌گذاری غدیر دارا بودند.

کرج

در معاملات روز دوشنبه تالار کرج تعداد ۴/۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۲میلیارد و ۵۴میلیون ریال داد و ستد شد. از این میزان ۵۶درصد مربوط به خرید و ۴۴درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین حجم و ارزش خرید را داشت.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی،تعداد ۴/۱‌میلیون سهم از سهام ۳۲ شرکت داد و ستد شد که ۷۳درصد آن مربوط به خرید و ۲۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۹۷۰هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۳۳۲میلیون ریال از سهام ۲۱ شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۷۹درصد مربوط به خرید و ۲۱درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و لیزینگ خودرو غدیر از استقبال بیشتری برخوردار بودند.