موج - با توجه به درخواست عده‌ای از سهامداران شرکت سیمان مجد خواف، مهلت استفاده از حق تقدم در خرید سهام این شرکت تا ۱۵ شهریورماه ۸۷ تمدید شد.

ناصر پویا مدیر روابط عمومی شرکت سیمان مجد خواف، با اعلام این خبر افزود: این تصمیم از سوی هیات مدیره شرکت اتخاذ شده است. وی اظهار داشت: فرم‌های حق تقدم عده‌ای از سهامداران به دست آنها نرسیده است و برخی از پاکت‌های حاوی فرم حق تقدم نیز برگشت خورده بود که به همین دلیل تصمیم به تمدید مهلت استفاده از حق تقدم تا ۱۵ شهریورماه امسال گرفته شد.

همچنین غلام لاله رودی عضو هیات مدیره این شرکت سیمانی، با تاکید بر سیاست شرکت برای حمایت همه ‌جانبه از سهامداران مجد خواف، متذکر شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد هستیم که با

استفاده از حق تقدم سهامداران، حداکثر افزایش سرمایه حق تقدم محقق شود و بستر برای برنامه‌ریزی سومین افزایش سرمایه در سال ۸۸ مهیا شود.

در ادامه حسین ابراهیم بای دیگر عضو هیات مدیره سیمان مجد خواف، با بیان اینکه این شرکت در سال ۸۵ به شکل سهامی عام

ثبت شد و به ‌منظور تأمین بخشی از منابع مالی شرکت با اخذ مجوزهای لازم اقدام به پذیره‌نویسی کرده است، اضافه کرد: به دلیل شرایط بسیار مناسب از لحاظ مکانی از جمله نزدیک بودن سایت کارخانه به هرات و افغانستان درحال بازسازی و همچینن قابل دسترس بودن راه‌آهن، پذیره‌نویسی با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد به ‌طوری‌که طی ۷۵ روز شرکت توانست به ۵۷ هزار نفر سهام واگذار کند.