شیراز

دیروز دو میلیون و ۵۷۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۸میلیارد و ۵۶۷میلیون ریال توسط ۱۶کارگزار فعال در شیراز دادوستد شد. از این میزان سهام معامله‌شده ۲۶درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

در این روز در تالار بورس فارس ۱۶۱نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های پارس سوئیچ، سرمایه‌گذاری پتروشیمی و فارسیت دورود به ترتیب با ۲۲، ۱۷ و ۱۶نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.

تالار سهم آشنا

روز شنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۳۵۹هزار و ۸۴۴سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۸۶میلیون ریال مبادله شد که ۸۸درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۱۲درصد آن مربوط به خرید بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۸۲۵هزار و ۱۲۷سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۲۲۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته است. ۲۴درصد ارزش دادوستد را خرید و ۷۶درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ایران خودرو بوده، همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و بیشترین ارزش فروش مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود.

کرمانشاه

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۲۹۵هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۵۷۸میلیون ریال دادوستد شد. از این تعداد سهام ۱۱درصد مربوط به خرید بود.

همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، توسعه معادن روی و سنگ‌آهن گل‌گهر از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

رشت

در معاملات دیروز بورس گیلان تعداد ۴/۱سهم به ارزش ۵/۷میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۶درصد مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، معدنی چادرملو و کشتیرانی جمهوری اسلامی در تالار اصلی و سهام ایران خودرو، کنتورسازی و فارسیت دورود بیشترین ارزش معاملات را در تالار فرعی داشتند.