گروه بورس- درآمد هر سهم امسال سرمایه‌گذاری مسکن با 113ریال افزایش مواجه شده است. بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «ثمسکن» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذر ماه امسال را با یک‌هزار میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 593ریال پیش‌بینی کرده است.

با توجه به اینکه شرکت تمام پروژه‌هایی را که توسط شعب و نمایندگی‌های آن انجام می‌گرفت به شرکت‌های تابعه واگذار کرده است، درآمد حاصل از سایر فعالیت‌ها را که ناشی از پروژه‌های انجام شده توسط آنها بود، به سرفصل درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها منتقل کرده است.
پیش‌بینی عملکرد سال مالی 87 نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب جمع درآمدها 42درصد افزایش، سود عملیاتی 42درصد افزایش و سود خالص 48درصد افزایش نشان می‌دهد.شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذر ماه 87 را در 28 فروردین ماه مبلغ 480ریال اعلام کرده بود که شرکت دلایل تعدیل را عمدتا ناشی از فروش پروژه مرمر توسط شرکت تابعه (سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق) اعلام کرده است.
بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره در نظر دارد توزیع ۵۰درصد از سود قابل تقسیم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.
سرمایه‌گذاری مسکن طی دوره سه ماهه منتهی به پایان اسفند ماه 86 توانست با تحقق 73ریال سود به ازای هر سهم معادل 12درصد سود هر سهم را پوشش دهد. همچنین تحقق 14درصدی سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و 60درصد سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها طی این دوره سه ماهه حاصل شده است.