کرمانشاه

در هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۵۶۷۵هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۹۰۶۰میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۶۱درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۰۵درصد افزایش داشت. همچنین از این میزان معاملات ۳۶درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، سنگ‌آهن گل‌گهر، پتروشیمی فن‌آوران و سرمایه‌گذاری غدیر بوده است.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲۸میلیون و ۷۹۱هزار سهم به ارزش ۸۵میلیارد و ۶۳۴میلیون ریال از سهام ۷۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۶درصد مربوط به خرید و ۶۴درصد مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و پتروشیمی اصفهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در هفته گذشته تعداد ۷میلیون و ۴۱۴هزار و ۸۷۳سهم به ارزش ۳۶میلیارد و ۲۰۶میلیون و ۴۰۹هزار و ۸۴۷ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۳۰درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۷۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، فولاد مبارکه اصفهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرج

طی هفته گذشته فعالیت تالار معاملات کرج، تعداد ۵۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۷/۲۴۷میلیارد ریال دادوستد شد.

در بین شرکت‌های معامله شده شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با ۱/۴میلیون سهم، فولاد مبارکه اصفهان با ۲/۳میلیون سهم و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با ۴/۲میلیون سهم بیشترین حجم خرید را داشتند.

همچنین شرکت‌های سایپا با ۷/۳میلیون سهم، فولاد مبارکه اصفهان با ۶/۳میلیون سهم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۲/۳میلیون سهم بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات هفته منتهی به ۱۹/۴/۸۷، تعداد ۶/۲۱میلیون سهم به ارزش ۲/۱۰۴میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد.

متوسط سهم خرید به کل معاملات در این هفته به بیش از ۵۲درصد رسید.

سهام شرکت‌های ملی مس ایران، فولاد مبارکه و کشتیرانی جمهوری اسلامی بیشترین ارزش معاملات را در تالار اصلی و سهام شرکت‌های مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، ایران‌خودرو و تجهیزات هپکو بیشترین ارزش معاملات را در تالار فرعی از آن خود کردند.

تالار سهم آشنا

هفته گذشته در تالار سهم آشنا تعداد ۷میلیون و ۸۱هزار و ۴۱۹سهم به ارزش ۳۸میلیارد و ۲۲۸میلیون و ۷۶۴هزار ریال معامله شد.

۵۴درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۶درصد آن مربوط به فروش بود.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۷/۱۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معامات بالغ بر ۵/۵۷میلیارد ریال بود که ۲/۵۴درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.

در این هفته نمایندگی کارگزاری ایمن بورس بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۷/۴۵درصد به خود اختصاص داد.

همچنین فولاد مبارکه اصفهان رده نخست معاملات بورس را داشت.