گروه بورس- سود خالص امسال چادرملو با 40درصد افزایش در مقایسه با سال مالی قبل پیش‌بینی شده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق‌بهادار، چادرملو درآمد هر سهم امسال را با دوهزار میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و 264ریال پیش‌بینی کرده است. «کچاد» طی دوره سه ماهه منتهی به خرداد ماه با تحقق 27درصد پیش‌بینی سود هر سهم و 23درصد درآمد حاصل از فروش مواجه شده است. همچنین پیش‌بینی عملکرد چادرملو برای سال مالی 87 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 56درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 86درصد افزایش، سود عملیاتی 38درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 40درصد افزایش نشان می‌دهد. براساس اعلام شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد 70درصد سود خالص سال 87 را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
شرکت اعلام کرده است طرح توسعه خط پنجم با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۸۰۰میلیارد ریال (مخارج انجام شده به مبلغ ۲۶۰میلیارد ریال و ۷درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری ابتدای فروردین سال ۱۳۹۱) و نوسازی ماشین‌آلات معدنی با برآورد سرمایه‌گذاری ۵۵۰میلیارد ریال (مخارج انجام شده تاکنون مبلغ ۲۳۸۵۰۲میلیون ریال و ۴۳درصد پیشرفت کار و بهره‌برداری تدریجی) را در دست اجرا دارد. شرکت در
27 بهمن 86 تاریخ بهره‌برداری از طرح توسعه خط 5 را پایان مهر ماه سال 1388 اعلام کرده بود که دلیل تغییر زمان بهره‌برداری را عمدتا ناشی از پیچیده‌تر شدن شرایط تحویل ماشین‌آلات توسط سازندگان خارجی و افزایش مخارج انجام شده را نیز بابت پیش‌پرداخت تامین بخش عمده‌ای از ماشین‌آلات خارجی در وجه سازندگان، پیش‌پرداخت سازندگان ماشین‌آلات داخلی و اجرای عملیات ساختمانی و سیویل را در وجه پیمانکار اعلام کرده است.