کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۴۲۰هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۵۶میلیون ریال دادوستد شد. از این تعداد سهام ۶۵درصد مربوط به خرید بود. از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، جوشکاب یزد و ایران‌خودرو از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بود. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۹میلیون و ۵۴۹هزار سهم به ارزش ۲۲میلیارد و ۲۷۷میلیون ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد یک‌درصد مربوط به خرید و ۹۹درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و سرمایه‌گذاری غدیر از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

رشت

در معاملات دیروز بورس گیلان تعداد دو میلیون و ۷۶هزار سهم به ارزش ۱/۹میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۶۷درصد مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های سایپا، تایدواتر خاورمیانه و بانک پارسیان در تالار اصلی و سهام ایران‌خودرو، لیزینگ صنعت و معدن و تجهیزات هپکو بیشترین ارزش معاملات را در تالار فرعی داشتند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۶۴۴هزار و ۷۸۰ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۲۲۴میلیون و ۲۲۵هزار و ۴۹۷ریال دادوستد شد که ۷۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سنگ‌آهن گل‌گهر، سرمایه‌گذاری غدیر و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۷۳۹هزار و ۵۷۷ سهم به ارزش ۲میلیارد ریال مبادله شد که ۸۶درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۱۴درصد آن مربوط به فروش بود.