گروه بورس- سرمایه‌گذاری توسعه ایران طی خرداد ماه با و واگذاری سهام مبلغ 318 میلیون ریال سود کسب کرد. بر اساس گزارش سارمان بورس و اوراق بهادار طی این مدت مبلغ 4503میلیون ریال از سهام شرکت‌های فناوران، کنتورسازی و کاشی حافظ را واگذار کرده است.

بهای تمام شده سهام مزبور ۴۱۸۴ ریال بود. همچنین «وتوصا» طی خرداد ماه سهام ۹ شرکت بورسی و یک شرکت غیربورسی را با ۱۳میلیارد و ۹۷۲میلیون ریال بهای تمام شده تحصیل کرده است. صورت وضعیت پرتفوی «وتوصا» طی خرداد ماه شامل یک درصد گروه غذایی و آشامیدنی، ۹درصد محصولات شیمیایی، سه‌درصد کانی غیرفلزی، ۱۳درصد خودرو، ۸درصد واسطه‌گری مالی و ۶۶درصد سایر موارد بود.
«وتوصا» ماه گذشته سهام 41 شرکت بورس را درپرتفوی خود داشت که بهای تمام شده سهام مزبور یک هزار و 199 میلیارد و 422 میلیون ریال بود. همچنین ارزش بازار جمع کل سرمایه‌گذاری‌های «وتوصا» نیز در پایان خرداد ماه به 994 میلیارد و 664 میلیون ریال رسید. گروه مواد و محصولات شیمیایی «وتوصا» طی خرداد ماه بیشترین رشد را در گروه‌های «وتوصا» داشت. ارزش بازار پایان دوره این گروه به مبلغ 122میلیارد و 232میلیون ریال بوده که در مقایسه با بهای تمام شده ابتدای دوره آن 120 درصد افزایش داشت. بهای تمام شده گروه محصولات شیمیایی در ابتدای خرداد ماه 55میلیارد و 338 میلیون ریال بود.