شیراز

دیروز دو میلیون و ۵۵۲هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۱۴میلیارد و ۷۰۹میلیون ریال توسط ۱۶ فعال در این تالار دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۳۰درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام ۴۷ شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۹ شرکت افزایش، ۲۵ شرکت کاهش و ۳ شرکت ثابت بود.

در تالار بورس فارس کلا ۲۰۰ نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های پارس‌خودرو، چادرملو و فولاد خوزستان به ترتیب با ۳۱، ۳۰ و ۲۷ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، گل‌گهر و چادرملو انجام شد. همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۵۲۷هزار و ۶۴۵سهم به ارزش ۲میلیارد و ۴۳۳میلیون و ۷۱۷هزار و ۹۶۳ریال دادوستد شد که ۲۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۲۴ شرکت است.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خوزستان و مجتمع فولاد خراسان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲۳میلیون و ۹۱هزار سهم به ارزش ۱۱میلیارد و ۸۳۹میلیون ریال از سهام ۳۰ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۱درصد مربوط به خریدو ۳۹درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت بانک پارسیان و حق تقدم ایران‌خودرو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.