گروه بورس - شرکت ایتالران در دوره هشت ماه منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۸۶، توانست مبلغ یک‌هزار و ۱۳۲ریال (معادل ۷۳درصد) از پیش‌بینی سود ۸۷ را نسبت به بودجه پوشش دهد. بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت «کایتا» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۷ را با سرمایه شش میلیارد ریالی، مبلغ یک‌هزار و ۵۴۸ریال پیش‌بینی کرده است. پیشنهاد هیات‌مدیره این شرکت برای تقسیم سود سال مالی جاری معادل ۲۵درصد است.

پیش‌بینی عملکرد «کایتا» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۷۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵۵درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۲۰درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۴۳درصد افزایش نشان می‌دهد.

این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را در مردادماه ۸۶ مبلغ ۳۹۰ریال، در آبان ماه سال قبل مبلغ ۴۷۱ریال، در دی ماه ۸۶ مبلغ ۹۲۴ریال (به بازار منعکس نشد) و در فروردین ماه ۸۷ مبلغ یک‌هزار و ۲۳۶ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را افزایش نرخ و مقدار فروش تیرچه و افزایش نرخ فروش بلوک سفالی، عدم تحقق قسمتی از هزینه‌های پیش‌بینی شده قبلی و عدم تحقق پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری به دلیل فروش سرمایه‌گذاری با توجه به تکلیف هیات‌مدیره مبنی بر فروش پرتفوی سهام اعلام نکرده است.

خالص درآمد (هزینه)‌های متفرقه سال مالی ۸۶ به مبلغ یک‌میلیارد و ۲۸۹میلیون ریال (معادل ۳۴درصد سود خالص و مبلغ ۲۱۵ریال به ازای هر سهم) عمدتا شامل درآمد حاصل از دریافت سرقفلی از محل دفتر شرکت به مبلغ ۵۰۰میلیون ریال، درآمد فروش اقلام راکد و ضایعات و سایر درآمدها به مبلغ ۶۹۱میلیون ریال، درآمد حاصل از فروش دارایی‌های ثابت به مبلغ ۱۲۲میلیون ریال و سود سپرده سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۲۶میلیون ریال است.