ایسنا- مدیرعامل شرکت بورس در مورد آخرین وضعیت واگذاری سهام شرکت مخابرات و پالایشگاه اصفهان را که قرار بود تا پایان این هفته انجام شود، تشریح کرد.

دکتر علی رحمانی، مدیرعامل شرکت بورس از واگذاری سهام مخابرات ظرف۱۰ روز تا یک‌ماه آینده خبرداد و گفت: در حال حاضر اطلاعات شرکت به سازمان حسابرسی ارائه شده و رقم سرمایه آن مشخص نیست. همچنین این شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت نرسیده است که این موارد و انجام بوروکراسی اداری واگذاری آن را با تاخیر مواجه می‌کند. وی در مورد زمان واگذاری پالایشگاه اصفهان اظهار کرد: در روز پنج شنبه ۳۰ خرداد ماه جلسه بازدید این شرکت برگزار شده و سپس نسبت به عرضه آن اقدام می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده قرار است قیمت خوراک آن اصلاح شده و اطلاعات شفاف و صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۸۶ تا پایان هفته به شرکت بورس ارائه شود.

همچنین مدیرعامل پالایشگاه اصفهان از نهایی شدن اطلاعات مالی واگذاری سهام این پالایشگاه خبر داد. منوچهر آقانژاد در رابطه با آخرین وضعیت عرضه سهام شرکت مشمول اصل ۴۴پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: تمام اطلاعات مالی این شرکت نهایی شده تا مقدمات عرضه ۱۰درصدی سهام فراهم شود.