گروه بورس- سیمان فارس و خوزستان درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اردیبهشت سال مالی 88 را با چهار هزار و 176میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 261ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «سفارس» برای سال مالی منتهی به اردیبهشت ۸۸ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۸درصد کاهش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۱۰۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۸درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت دلایل تغییرات را عرضه اولیه شرکت سیمان آبیک، ثابت بودن نرخ فروش سیمان شرکت‌های سرمایه‌پذیر نسبت به سال مالی قبل و افزایش تسهیلات نسبت به سال مالی قبل عنوان کرده است.
شرکت اعلام کرده است؛ با توجه به مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت در تاریخ ۲۵/۶/۸۶ مبنی بر تفویض اختیار به هیات‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۴۱۷۶میلیارد ریال به مبلغ ۴۵۰۰میلیارد ریال پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، هیات‌مدیره این موضوع را در دستور کار دارد.
هیات‌مدیره سیمان فارس و خوزستان در نظر دارد مبلغ 195ریال به ازای هر سهم، جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سال مالی 88 پیشنهاد کند.
همچنین درآمد هر سهم گروه سیمان فارس و خوزستان برای سال مالی ۸۸ با ۴۱۷۶میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۳۵ریال پیش‌بینی شده است.
همچنین پیش‌بینی عملکرد تلفیقی «سفارس» برای سال مالی 88 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد تلفیقی سال مالی قبل به ترتیب فروش 31درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 54درصد افزایش، سود عملیاتی 14درصد افزایش و سود ویژه تلفیقی (پس از کسر سهم اقلیت) 11درصد کاهش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را عرضه اولیه شرکت سیمان آبیک، ثابت بودن نرخ فروش سیمان شرکت‌های سرمایه‌پذیر نسبت به سال مالی قبلی و افزایش تسهیلات مالی نسبت به سال مالی قبل عنوان کرده است.
در پیش‌بینی درآمد تلفیقی سال مالی ۸۸، مبلغ ۲۳۹میلیارد و ۴۵۶میلیون ریال معادل ۲۴درصد از کل سود ویژه تلفیقی (مبلغ ۵۷ریال به ازای هر سهم)، ناشی از درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها (عمدتا شامل سود حاصل از فروش سهام شرکت سیمان آبیک) و مبلغ ۲۱۳میلیارد و ۲۷۳میلیون ریال معادل ۲۲درصد از کل سود ویژه تلفیقی (مبلغ ۵۱ریال به ازای هر سهم)، بابت خالص درآمد (هزینه‌)های متفرقه در نظر گرفته شده است.