تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد ۶/۴میلیون سهم از سهام ۵۶شرکت دادوستد شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید و ۴۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشت.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۹۳هزار و ۷۹۶سهم به ارزش بیش از ۶۳۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۱۳شرکت بود که (۵شرکت با افزایش قیمت، ۶شرکت با کاهش قیمت و ۲شرکت بدون تغییر قیمت) روبه‌رو بود. ۸۲درصد ارزش دادوستد را خرید و ۱۸درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید و فروش مربوط به فولاد مبارکه بود.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۷۲۶هزار و ۶۵سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۸۹۲میلیون و ۸۰۴هزار و ۸۲۹ریال دادوستد شد که ۶۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، زامیاد، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی فن‌آوران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵میلیون و ۶۱۱هزار سهم به ارزش ۶میلیارد و ۸۸۲میلیون ریال از سهام ۲۹شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۷درصد مربوط به خرید و ۳۳درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده حق‌تقدم بانک اقتصاد نوین و حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

دیروز یک‌میلیون و ۴۷۱هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۳میلیارد و ۷۰۳میلیون ریال توسط ۱۶کارگزار در تالار شیراز دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۶۳درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، تراکتورسازی و داروسازی جابر به ترتیب با ۱۷، ۱۴ و ۱۲ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ایران‌خودرو دیزل و باما انجام شد.

تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت آباد) تعداد ۳۱۶هزار و ۴۸۹سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۲۸۵میلیون و ۶۷۲هزار ریال مبادله شد که ۸۱درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۱۹درصد آن مربوط به فروش بود. همچنین فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص داد.