ارومیه

روز شنبه تعداد ۷۱۵هزار و ۷۷۲ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲میلیارد ریال بود که ۸۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین سهام شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با ۸۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۸۰هزار و ۲۶۵ سهم به ارزش ۵۶۳میلیون و ۸۲۸هزار و ۷۷۱ریال دادوستد شد که ۴۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۲۱ شرکت است. ایران‌خودرو دیزل، دارویی رازک و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۳۰هزار و ۹۳۸ سهم به ارزش بیش از ۳۴۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۵درصد ارزش دادوستد را خرید و ۳۵درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به کنتورسازی ایران و بیشترین ارزش خرید مربوط به فولاد خوزستان بوده همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سیمان شرق است. کارگزاری بانک کشاورزی ۷۳درصد معاملات را به خود اختصاص داد.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶میلیون و ۵۸۸هزار سهم به ارزش ۲۰میلیارد و ۶۲۱میلیون ریال از سهام ۴۱ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۱۴درصد مربوط به خرید و ۸۶درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت پتروشیمی خارک و حق تقدم ایران‌خودرو دیزل از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرج

در معاملات روز شنبه تالار کرج تعدد ۴/۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۹۳۳میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۶۰درصد مربوط به خرید و ۴۰درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، حق تقدم شرکت ایران‌خودرو دیزل بیشترین حجم و شرکت ایران‌ارقام بیشترین ارزش خرید را داشتند. همچنین شرکت سایپا نیز بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷/۵میلیون سهم از سهام ۴۷ شرکت دادوستد شد که ۵۵درصد آن مربوط به خرید و ۴۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز حق تقدم ایران‌خودرو دیزل و ملی صنایع مس ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.