گروه بورس - بیسکویت گرجی درآمد هر سهم امسال را با ۱۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۶۰ریال پیش‌بینی کرده است. بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکمرد «غگرجی» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۵۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۴۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۴۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۶۰درصد افزایش نشان می‌دهد. شایان ذکر است که شرکت دلایل تغییر را افزایش و نرخ فروش محصولات با توجه به راه‌اندازی خطوط جدید تولید (در خصوص فروش)، بازنگری در روش تهیه بهای تمام شده کالای فروش رفته، حذف محصولات زیان‌ده از چرخه تولید و تعدیل در فرمول‌های ساخت محصولات (در خصوص بهای تمام شده کالای فروش رفته)، سازماندهی فروش شعب از طریق بازنگری در نرخ‌های تخفیفات فروش و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی و اداری (در خصوص هزینه‌های عملیاتی)، نیاز به تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه بسته‌بندی از طریق منابع بانکی (در خصوص هزینه‌های مالی) اعلام کرده است.

هیات‌مدیره گرجی در نظر دارد مبلغ ۲۲۲۰میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۲۲۲ ریال) را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.

مطابق بند ۳ گزارش حسابرس در خصوص پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ تحقق پیش‌بینی‌های فوق منوط به وجود بازار مناسب برای محصولات شرکت، استفاده از ظرفیت‌های جدید تولیدی ماشین‌آلات در جریان حمل و نصب، استفاده بهینه از ماشین‌آلات موجود، تغییر ترکیبات مواد اولیه مصرفی جهت تولیدات مختلف و خرید مواد اولیه به قیمت‌های پیش‌بینی شده است.