«دتماد» ۱۳۵تومان برای هر سهم سود تقسیم کرد

گروه بورس - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت مواد اولیه داروپخش روز گذشته برگزار شد. در این مجمع که با حضور ۹/۹۳درصد سهامداران برگزار شد. علاوه‌بر تصویب صورت‌های سود و زیان و ترازنامه شرکت مبلغ ۱۳۵تومان سود برای هر سهم سال ۸۶ به تصویب سهامداران رسید. مهندس جاریانی، مدیرعامل شرکت در این جلسه ضمن ارائه گزارش فعالیت و عملکرد شرکت در سال ۸۶ به سوالات حاضران پاسخ داد. در این جلسه موسوی؛ رییس، جاریانی؛ دبیر و خلیلی و هادیزاده ناظر بودند.

«سیمان هگمتان» ۲۷۹ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد

شرکت سیمان هگمتان مبلغ ۲۷۹ریال سود را در مجمع عمومی عادی سالانه میان سهامداران خود تقسیم کرد. به گزارش خبرنگار ما، در این مجمع که روز گذشته در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، یوسف‌دهی به عنوان رییس، خانم فاطمه کریمی و آقای معصومی به عنوان ناظران و افشاری نیز دبیری جلسه را بر عهده داشت. در ابتدای این مجمع، مجتهدی، مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش هیات‌مدیره برای صاحبان پرداخت. وی از افزایش سرمایه ۲۰درصدی شرکت برای ساخت مخزن مازون به ظرفیت ۱۰میلیون تن، انجام برخی تحولات در خطوط تولید و ... خبر داد و اضافه کرد: طبق توافقاتی که میان تولیدکنندگان سیمان و مسوولان انجام شده، تا هفته دیگر افزایش قیمتی را در حدود ۴۸هزار و ۵۰۰تومان برای سیمان پایه شاهد خواهیم بود. از سوی دیگر ابطحی، رییس هیات‌مدیره «سهگمت» هم با اشاره به افزایش قیمت سیمان طی روزهای آتی گفت: تصمیماتی برای تثبیت قیمت یورو در کنار صدور اجازه صادرات سیمان هم گرفته شده که جزئیات بیشتر آن روزهای آینده اعلام می‌شود. در ادامه بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به اسفندماه ۸۶ مورد تصویب حاضران در مجمع قرار گرفت. سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت انتخاب شد و پاداش هیات‌مدیره هم مبلغ ۱۴۰میلیون تومان مقرر شد.

«سیمان اردبیل» ۱۸۵تومان سود برای هر سهم تصویب کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان اردبیل و آهک آذرشهر با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد. این مجمع تقسیم ۱۸۵تومان سود برای هر سهم سال ۸۶ را به تصویب رساند.

همچنین در این جلسه صورت‌های سودوزیان و ترازنامه شرکت با حضور ۹۲درصد سهامداران تصویب شد. مهندس اعظمی، مدیرعامل شرکت در این مجمع گزارش فعالیت شرکت طی سال ۸۶ را به طور مشروح ارائه داد. این مجمع به ریاست احمد مهجوری، دبیری خدابنده اعظمی و نظارت علیرضا محمدی‌راد و مهدی نجات نصرا... اداره شد.

تقسیم سود ۲۵تومانی در مجمع «فارسیت اهواز»

شرکت فارسیت اهواز مبلغ ۲۵تومان سود به ازای هر سهم میان سهامداران خود تقسیم کرد. در مجمع این شرکت که روز گذشته با حضور ۱۲/۹۱درصدی سهامداران شرکت تشکیل شد، توکل به نمایندگی از سیمان فارس و خوزستان ریاست مجمع، علیزاده و گودرزی به نظارت، صدیقی؛ مدیرعامل شرکت هم دبیری جلسه را برعهده داشتند. بعد از قرائت گزارش هیات‌مدیره از سوی مدیرعامل شرکت و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های سود و زیان منتهی به سال مالی اسفندماه ۸۶ مورد تصویب حاضران قرار گرفت. در ادامه مقرر شد که مبلغ ۲۵تومان سود به ازای هر سهم میان سهامداران شرکت تقسیم شود. موسسه حسابرسی دایا رایان به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و مبلغ ۳۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان هم به عنوان پاداش هیات‌مدیره تعیین شد.