کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۷۸۴هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۲۵۸میلیون ریال از سهام ۳۳ شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۴۵درصد مربوط به خرید و ۵۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت گاز لوله و نیروکلر از استقبال بیشتری برخوردار بودند. ارومیه

در روز چهارشنبه تعداد ۶۲۲هزار و ۵۹۹ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بیش از ۱/۱میلیارد ریال بود که ۸/۶۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت فولاد مبارکه با ۸/۳۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

قم

در تالار بورس منطقه‌ای قم روز گذشته تعداد ۴۵۲هزار و ۵۴۲ سهم به ارزش بیش از ۷/۱میلیارد ریال داد و ستد شد. در این تالار ۵۳درصد از حجم معاملات این تالار به خرید اختصاص داشت. دیروز در این تالار سه شرکت پتروشیمی فن‌آوران، چادرملو و فولاد خوزستان بیشترین حجم معامله را دارا بودند. تعداد شرکت‌های معامله شده در تالار قم ۲۵ شرکت بودند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴۷۹۷۱۳۵ سهم از سهام ۶۳ شرکت دادوستد شد که ۸۴درصد آن مربوط به خرید و ۱۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز فولاد خوزستان بیشترین ارزش ریالی خرید و ملی مس بیشترین ارزش ریالی فروش را در بورس تبریز داشتند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۳۰هزار و ۶۲۴سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۴۹میلیون و ۹۸۵هزار و ۱۸۲ریال دادوستد شد که ۷۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۲۲ شرکت بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و تراکتورسای ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات دیروز تعداد ۵/۲میلیون سهم به ارزش ۴/۱۰میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۹درصد مربوط به خرید سهام بود. ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۲/۸میلیارد ریال و به تعداد ۸/۱میلیون سهم و سهام فروخته شده به مبلغ ۱/۲میلیارد ریال و به تعداد ۶۹۱هزار و ۵۶۷ سهم بود.

سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری شاهد، معدنی گل‌گهر و پتروشیمی خارک در تالار اصلی و سهام سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو دیزل، سرمایه‌گذاری صنعت و معدن و ملی مس ایران بیشترین ارزش معاملات را در تالار فرعی داشتند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق‌بهادار قزوین حاکی از دومیلیون و ۴۶هزار و ۱۰۷سهم، حق‌تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۴۳۷میلیون و ۱۹۷هزار ریال بود که ۵۰درصد آن به خرید و ۵۰درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام فولاد خوزستان، بانک پارسیان و پتروشیمی خارک بیشترین تعداد خریداران را داشتند و فولاد خوزستان، سرمایه‌گذاری شاهد و بانک پارسیان بیشترین حجم ریالی دادوستد را از آن خود کردند.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد داد و ستد ۶۲۹هزار و ۵۰۴ سهم (متعلق به ۳۸ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۴۹۱میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۸درصد به خرید و ۵۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت و ۲۹ نفر از طریق بورس منطقه‌ای زنجان کد سهامداری دریافت کردند.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های گروه دارویی سبحان، کالسیمین و فولاد خوزستان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، گروه دارویی سبحان و ملی صنایع مس ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.