کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۸۶هزار و ۶۹۲سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۷۵میلیون ریال از سهام ۳۳ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۵درصد مربوط به خرید و ۵۵درصد مربوط به فروش بود. ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۶/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۱میلیارد ریال بود که ۵/۳۷درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همدان

در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، روز گذشته تعداد ۶۳۸هزار و ۴۵۲سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۱۳۸میلیون و ۶۷۲هزار و ۱۴ریال دادوستد شد که ۶۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. فولاد خوزستان، سرمایه‌گذاری بوعلی و ایران‌خودرو دیزل بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد یک میلیون و ۶۶۶هزار و ۹۸سهم (متعلق به ۳۵شرکت) به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۷۲۲میلیون ریال بود.

تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۳۶۵هزار و ۶۵۰سهم به ارزش ۵۰۰میلیون ریال مبادله شد که ۷۳درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۲۶درصد آن مربوط به فروش بود.

قم

در تالار بورس منطقه‌ای قم روز گذشته، تعداد ۱/۱میلیون سهم به ارزش بیش از ۱/۳میلیارد ریال دادوستد شد.۶۱درصد از حجم معاملات این تالار به خرید سهام اختصاص داشت.