گروه بورس- صنعتی محورسازان ایران‌خودرو درآمد هر سهم امسال را با 150میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 134ریال پیش‌بینی کرده است.
بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «خوساز» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳درصد کاهش، سود عملیاتی ۲۷درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۴۶درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرکت دلایل تغییر را عدم انعقاد قرارداد فروش گیربکس پراید در سال87 ، افزایش حقوق و دستمزد و بهای مواد اولیه و افزایش هزینه مالی به دلیل خرید مستقیم قطعات اکسل 206 از خارج توسط شرکت و در نتیجه نیاز به گشایش اعتبار اعلام کرده است.
بر اساس اطلاعات دریافتی، خالص درآمد (هزینه‌) عملیاتی در سال مالی ۸۷ شامل مبلغ ۲۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال هزینه‌های اداری و فروش و مبلغ ۶۸۷۰میلیون ریال درآمد فروش ضایعات است. شرکت اعلام کرده است، طرح تولید گیربکس پژو ۴۰۵ با مجموع هزینه ۱۶میلیارد و ۷۳۲میلیون ریال و طرح پروژه داخلی کردن پژو ۴۰۵ با مجموع هزینه ۱۰۲۷۹میلیون ریال (که عمدتا شامل ماشین کاری بازویی اتاق می‌باشد و سبب کاهش قیمت تمام شده در حدود ۷۵هزار ریال برای هر دستگاه اکسل پژو می‌گردد) در پایان سال ۸۶ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. همچنین شرکت طرح تولید اکسل(i(TWIST BEAM ۳۰)۰درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری ۱۳۸۸ با برآورد سرمایه‌گذاری ۱۶۰میلیارد ریال) را در دست اجرا دارد که تاکنون ۲۰۰۰میلیون ریال در این رابطه سرمایه‌گذاری کرده است.
شرکت سیاست تقسیم سود هیات‌مدیره برای سال مالی 87 را اعلام نکرده است.
«خوساز» اعلام کرده است که به رغم سرمایه‌گذاری ۳۵درصدی در شرکت آیدامیر و پادناگستر به دلیل مشکلات نقدینگی، شرکت‌های فوق سود نقدی اعلام نکرده‌اند و لذا در برآورد درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در پیش‌بینی سال ۸۷ مبلغی در نظر گرفته نشده است.
محورسازان ایران‌خودرو اعلام کرده است که اختلاف حساب با شرکت ساپکو (طرف تجاری عمده شرکت) و انجام بررسی تطبیق حساب در حال رسیدگی است که در صورت اتمام رسیدگی تعدیلات مربوطه مشخص و اعلام خواهد شد.