شیراز

دیروز در تالار بورس فارس، تعداد ۵۸۸هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش یک میلیارد و ۹۴۹میلیون ریال از سوی ۱۶ کارگزار فعال دادوستد شد.از این میزان سهام معامله شده، ۵۶درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام ۴۲ شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۱ شرکت افزایش، ۱۶ شرکت کاهش و ۵ شرکت ثابت بود.

دیروز در تالار بورس فارس کلا ۸۷ نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، زامیاد و بانک اقتصاد نوین به ترتیب با ۱۶، ۱۳ و ۱۲ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، توسعه معادن و فلزات مبارکه اصفهان انجام شد. کرج

در معاملات روز گذشته در تالار کرج تعداد ۶/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۶۱۴میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۷درصد مربوط به خرید و ۵۳درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت بانک پارسیان بیشترین حجم و ارزش خرید را داشت. همچنین شرکت‌های سایپا و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۲/۱میلیون سهم از سهام ۴۳ شرکت دادوستد شد که ۳۰درصد آن مربوط به خرید و ۷۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز به ترتیب مربوط به فولاد مبارکه و نیروکلر بود.

همدان

در معاملات سه شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۹۳هزار و ۶۱۱ سهم به ارزش ۳۷۶میلیون و ۲۴۳هزار و ۱۷۳ریال دادوستد شد که ۳۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سایپا، خدمات دریایی تایدواتر خاورمیانه و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲میلیون و ۹۶۸هزار سهم به ارزش ۶میلیارد و ۹۲۷میلیون ریال از سهام ۲۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۷درصد مربوط به خرید و ۱۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سایپا و فولاد مبارکه اصفهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.