گروه بنگاه‌ها- شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد طی ۹ ماه منتهی به پایان اسفندماه ۹۰ مبلغ دو ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد.

براساس اطلاعیه سازمان بورس، این شرکت سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان خردادماه ۹۱ را با سرمایه ۲۶۰ میلیارد ریال مبلغ ۳۳۶ ریال پیش‌بینی کرده که طی دوره یادشده تنها توانست معادل یک‌درصد از این رقم را نسبت به بودجه پوشش دهد. جمع درآمدهای «وتوکا» برای سال مالی مزبور بیش از ۱۱۹ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که طی دوره یادشده بیش از ۲۰ میلیارد ریال معادل ۱۷ درصد از آن رقم را پوشش داد.

پیش‌بینی عملکرد این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ خردادماه ۹۱ نسبت به عملکرد واقعی سال مالی ۹۰ به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها هفت‌درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۴۰ درصد کاهش، سود حاصل از سایر فعالیت‌ها ۶۲ درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۰ درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال در تاریخ دهم خردادماه ۹۰ مبلغ ۴۲۲ ریال و با سرمایه ۲۶۰ میلیارد ریال در تاریخ ششم شهریورماه ۹۰ مبلغ ۳۰۰ ریال و در تاریخ‌های هفتم آبان‌ماه و یکم بهمن‌ماه ۹۰ مبلغ ۳۰۲ ریال اعلام کرده است.