معرفی سایت شرکت کنتورسازی ایران

گروه بورس- بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت کنتورسازی ایران به سایت اینترنتی WWW.SKi.ir مراجعه کنند. به محض ورود به سایت اینترنتی شرکت کنتورسازی ایران صفحه‌ای به رنگ سفید و آبی پیش رویتان باز می‌شود که در وسط آن نمایی از کارخانه و ساختمان این شرکت به همراه نام محصولات به چشم می‌خورد.

این شرکت سازنده انواع کنتورهای برق تکفاز و سه فاز الکترونیکی و الکترومکانیکی است، در سمت راست این سایت لینک‌های متعددی قرار دارد که عبارتند از: محصولات شرکت، خدمات پس از فروش، اطلاعات سهامداران، گالری تصاویر، پست الکترونیک، درباره شرکت، ارتباط باما که سهامداران و مشتریان این شرکت با اتصال به هر یک از این لینک‌ها می‌توانند اطلاعات مورد نظرشان را

دریافت کنند.

در لینک محصولات، مشتریان شرکت می‌توانند محصولات خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

در لینک اطلاعات سهامداران، صاحبان سهام این شرکت می‌‌‌توانند تاریخچه فعالیت شرکت، فعالیت اصلی آن، آدرس و همچنین مسوولان مرتبط را پیدا کنند.

همچنین در سمت راست لینک مربوط به سهامداران لینک‌های کوچک‌تری به نام‌های EPS، افزایش سرمایه، قیمت سهام، سهام معامله شده و گزارش‌های مالی آمده تا در دسترس سهامداران قرار گیرد.

با کلیک بر روی EPS در این بخش سال مورد بررسی و تغییرات EPS سال‌های گذشته و پیش‌بینی سال ۸۵ به صورت نمودار نشان داده شده است.

در لینک‌های دیگر نیز افزایش سرمایه قیمت سهام و دیگر اطلاعات مالی شرکت به صورت نمودار نشان داده شده است که در دسترس سهامداران است.

همچنین اخبار شرکت کنتورسازی ایران در سمت چپ صفحه اصلی قرار داده شده است که یکی از مزیت‌های مهم این سایت خبرهای به روز این شرکت است که در این سایت قابل رویت است.

طراحی و اجرای سایت اینترنتی کنتورسازی ایران را واحد انفورماتیک این شرکت انجام می‌دهد.

همچنین اخبار شرکت کنتورسازی ایران در سمت چپ صفحه‌‌ اصلی قرار دارد که یکی از مزیت‌های مهم این سایت اخبار به روز این صنعت و خبرهای مربوط به شرکت است که در این سایت قابل رویت است.

طراحی و اجرا سایت اینترنتی کنتورسازی ایران را واحد انفورماتیک این شرکت انجام می‌دهد.