کرج

دیروز در تالار معاملات کرج تعداد ۳میلیون و ۹۷۲هزار و ۵۴۲ سهم به ارزش ۱۷۰۷۵میلیون ریال داد و ستد شد که در بین سایر مناطق از نظر حجم و ارزش معاملات رتبه اول را کسب کرد. ملی سرب و روی ایران بیشترین حجم و ارزش خرید را در این روز به خود اختصاص داد. همچنین بانک پارسیان بیشترین حجم و داروسازی جابرابن‌حیان بیشترین ارزش فروش را داشتند.

رشت

در داد و ستد روز یکشنبه بورس گیلان یک‌میلیون و ۱۰۵هزار و ۷۶۲ سهم به ارزش ۳۶میلیارد ریال مبادله شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید سهام است. سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، ملی سرب و روی و کالسیمین بیشترین خریداران را در گیلان داشتند.

ساری

در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۱۳۶هزار و ۵۳۲ سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۸۲۱میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۴۵درصد مربوط به خرید و حدود ۵۵درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز سرمایه‌گذاری توس‌گستر، کمباین‌سازی ایران، کالسیمین و چادرملو بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز یکشنبه شاهد داد و ستد ۶۴۲هزار و ۹۵ سهم (متعلق به ۳۸ شرکت) به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۵درصد به خرید و ۴۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های ملی سرب و روی ایران، ایران‌خودرو و فرآوری مواد معدنی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های ملی سرب و روی ایران، فرآوری مواد معدنی ایران و کالسیمین به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۶۴هزار و ۸۹۳ سهم به ارزش یک‌میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت که ۹۱درصد ارزش معاملات به خرید و ۹درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد یک‌میلیون و ۲۷۷هزار و ۹۱۳ سهم از سهام ۶۰ شرکت به ارزش ۷/۶میلیارد ریال داد و ستد شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

کیش

در معاملات دیروز در تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲میلیون و ۲۰۷هزار و ۹۰۰سهم به ارزش ۴میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال از سهام ۲۳ شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۶۱درصد مربوط به خرید و ۳۹درصد مربوط به فروش بود.از میان شرکت‌های داد و ستد شده قند هگمتان و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۲۶۲هزار و ۲۲۶سهم جمعا به ارزش ۷/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد داد و ستد قرار گرفت. از کل معاملات صورت‌گرفته ۳۸درصد به خرید و ۶۲درصد به فروش اختصاص داشت.همچنین بیشترین حجم معاملات خرید تالار بورس سمنان در این روز به سهام داروسازی جابرابن حیان اختصاص داشت.

اهواز

در معاملات روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۳۴۴هزار و ۴۸۷سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۰۵میلیون ریال مبادله شد که ۸/۴۹درصد آن مربوط به خرید سهام بود.بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب خدمات دریایی تایدواتر و بانک پارسیان داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی خدمات دریایی تایداوتر پتروشیمی آبادان انجام شد.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۱۱میلیارد ریال مبادله شد که ۶۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

تعداد کل خریداران سهام بالغ‌بر ۳۵۸نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های هپکو، سرمایه‌گذاری پتروشیمی، پتروشیمی شیراز داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سنگ‌آهن گل‌گهر، مواد اولیه داروپخش و فراوری مواد معدنی انجام شد.