سنا- هجدهمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
در هجدهمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه، تمام ۹ آزمون برگزار خواهد شد به طوری که آزمون‌های مدیریت نهادهای بازار سرمایه، کارشناسی عرضه و پذیرش، ارزشیابی اوراق بهادار و مدیریت سبد اوراق بهادار برای نخستین بار برگزار می‌شود.

براساس این اطلاعیه کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان از روز شنبه 15 بهمن‌ماه90 برای پرینت روی سایت اداره امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به نشانی http://reg.seo.ir قرار خواهد گرفت که هر داوطلب لازم است با مراجعه به سایت، پرینتی از کارت خود تهیه و به همراه اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار در جلسه آزمون ارائه کند.
بدیهی است داوطلبانی می‌توانند کارت شرکت در آزمون دریافت کنند که اولاً نسبت به تهیه آنلاین کارت اعتباری اقدام کرده باشند و ثانیا در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مورد نیاز در سایت اداره امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای ثبت‌نام کنند.
در اطلاعیه اداره امور گواهی نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس آمده است: به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از تهیه کارت اعتباری، شرایط شرکت در آزمون‌ها را که در بند پنج این اطلاعیه که در سایت این اداره به نشانی http://reg.seo.ir و همچنین در راهنمای ثبت‌نام سایت توضیح داده شده است را مطالعه کنند. در غیر این‌ صورت وجوه پرداخت شده توسط داوطلبان به هیچ ‌عنوان قابل استرداد یا قابل استفاده برای آزمون‌های دوره‌های بعدی نخواهد بود. یادآور می‌شود علاقه‌مندان به شرکت در هجدهمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه، از دوشنبه 19 دی تا پایان روز سه‌شنبه، 27 دی برای نام‌نویسی در این آزمون فرصت دارند. نام نویسی و پرداخت هزینه شرکت در این آزمون، به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.