گروه بنگاه‌ها- شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پیش‌بینی عملکرد ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۹۰ توانست معادل ۷۶ درصد از پیش‌بینی سود هر سهم خود را محقق کند. به گزارش بورس و اوراق بهادار، «کرماشاه» پیش‌بینی سود هر سهم سال جاری را مبلغ ۷۸۰ ریال اعلام کرده که طی دوره ۶ ماهه مبلغ ۵۹۶ ریال سود کنار گذاشت که درمقایسه با دوره مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

این شرکت از فروش محصولات خود طی ۶ ماه ابتدای سال بیش از یک‌هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته از ۲۱ درصد رشد برخوردار است. پیش‌بینی فروش «کرماشاه» برای سال مالی جاری مبلغ دوهزار و ۹۴ میلیارد ریال اعلام شده که طی دوره مزبور معادل ۵۳ درصد از این رقم را محقق کرد.

سود ناخالص و سود عملیاتی شرکت نیز برای امسال هر کدام به ترتیب بیش از یک‌هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال و ۸۷۹ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که طی نیمه نخست سال توانست معادل ۶۱ درصد و ۶۵ درصد از رقم‌های یادشده را به تحقق رساند.

پیش‌بینی عملکرد این شرکت برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۰ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش پنج‌درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۴۰ درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۸ درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۳۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.