گروه بنگاه‌ها- شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران در ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۹۰ مبلغ ۵۴۵ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت. به گزارش بورس و اوراق بهادار، این شرکت سود هر سهم سال جاری را مبلغ یک‌هزار و ۵۰ ریال اعلام کرده که طی دوره مزبور معادل ۵۲ درصد ازاین رقم را نسبت به بودجه محقق کرد.

پیش‌بینی فروش «دفرا» برای امسال ۲۶۵ میلیارد ریال اعلام شده که بیش از ۱۲۱ میلیارد ریال معادل ۴۶ درصد آن را طی نیمه نخست سال پوشش داد.

همچنین این شرکت توانست از ۱۲۲ میلیارد ریال پیش‌بینی سود ناخالص بیش از ۵۹ میلیارد ریال معادل ۴۹ درصد از رقم یادشده را ۶ ماهه پوشش دهد.

پیش‌بینی عملکرد «دفرا» برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۰ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۲ درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۴۴ درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۰ درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۰ را در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۸۹ مبلغ ۶۶۰ ریال و در تاریخ‌های ۲۲ اسفندماه ۸۹ و ۱۵ مردادماه ۹۰ مبلغ ۶۷۵ ریال اعلام کرده بود. شرکت دلایل تعدیل را افزایش مقدار و نرخ‌های فروش اعلام کرده است.