گروه بنگاه‌ها- شرکت فولاد مبارکه پیش‌بینی سود هر سهم خود را از ۲۹۵ ریال به ۳۲۱ ریال (معادل ۹درصد) تعدیل داد. این تعدیل بدون ارائه دلیل تغییرات اعلام شده است. مطالعه گزارش مزبور نشان می‌دهد که شرکت فولاد مبارکه از فروش محصولات خود در فصل بهار بیش از ۱۱ هزار و ۴۵۳ میلیارد ریال درآمد کسب کرد. به گزارش بورس و اوراق بهادار، «فولاد» پیش‌بینی فروش سال ۹۰ را بیش از ۴۶ هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال در نظر گرفته که طی دوره یادشده توانست معادل ۲۵ درصد از این رقم را نسبت به بودجه محقق کند.

این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال جاری را مبلغ ۳۲۱ ریال اعلام کرده است که ۱۱۴ ریال معادل ۳۶ درصد از این رقم را طی فصل گذشته به تحقق رساند.

شرکت پیش‌بینی سود عملیاتی سال مزبور را نیز بیش از ۹ هزار و ۴۵۷ ریال اعلام کرده که در سه ماه نخست امسال ۳۲ درصد از این رقم را پوشش داد.

پیش بینی عملکرد فولاد مبارکه در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۰ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی ۸۹ به ترتیب فروش ۲۳ درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۵۳ درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۳ درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۴۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.