گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران‌خودرو در کنگره ملی مدیران برتر ایران موفق به دریافت تندیس مدیر برتر کشور شد. اصغر دانشیان در هجدهمین کنگره ملی مدیران برتر ایران که با حضور معاون نوسازی و تحول اداری معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور، مدیران صدها شرکت برتر ایرانی، نمایندگان مجلس و مدیران سازمان‌ها در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، از ۱۰۰ مدیر برتر کشور با اهدای تندیس تجلیل شد. اصغر دانشیان مدیرعامل تعاونی خاص به عنوان دهمین مدیر برتر کشور موفق به دریافت تندیس از دست معاون نوسازی و تحول اداری معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور شدند که این امر نشان از عملکرد مدیریتی خوب این تعاونی در چند سال گذشته دارد.

شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران‌خودرو در سال گذشته توانست بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال سود بین سهامداران خود توزیع کند.

زمانی که اصغر دانشیان سکان‌داری شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران‌خودرو را در سال ۸۶ برعهده گرفت، این شرکت نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه داشت که میزان سرمایه شرکت در سال ۹۰ به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.

در مدت ۴ سال مدیریت اصغر دانشیان بر شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران‌خودرو سهامداران این شرکت از ۴۵ هزار نفر در سال ۸۶ به ۶۱ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

این شرکت در سال گذشته به عنوان ۱۰۰ شرکت دوم برتر از نظر سوددهی انتخاب شد که این نشان از استراتژی درست این شرکت دارد. اصغر دانشیان معاونت منابع انسانی شرکت ایران‌خودرو، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت کشاورزی، مشاور اجرایی رییس هیات عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، رییس هیات مدیره شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو، دبیر هیات مدیره شرکت ایران خودرو، رییس هیات مدیره سایت ایران خودرو تبریز و ایران خودرو فارس و مدیرعامل و رییس هیات مدیره هلدینگ تعاونی خاص کارکنان ایران‌خودرو با زیرمجموعه ۱۶ شرکت فعال را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران‌خودرو در چهار سال گذشته به طور مستمر موفق به دریافت عنوان «تعاونی برتر فرا استانی» و دریافت لوح تقدیر از ریاست جمهوری و وزیر تعاون شد. همچنین شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران‌خودرو در سال گذشته موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱) شد که این نشان از عزم راسخ این مجموعه در پیشرفت و حرکت به سوی

تعالی دارد.