سنا- پنجمین نمایشگاه بورس با رشد ۲۰ درصدی در فضای نمایشگاهی و تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته، ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه امسال برگزار می‌شود. دبیرخانه پنجمین نمایشگاه بورس اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰ شرکت و نهاد فعال در حوزه بازار سرمایه ثبت‌نام خود را برای حضور در این نمایشگاه انجام داده‌اند که تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته، تاکنون ۲۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین پنجمین نمایشگاه بورس با ۲۰ درصد افزایش از نظر وسعت، در ۷ سالن مجزا برگزار خواهد شد و تاکنون، بیش از ۷۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی به این رویداد مهم اقتصادی اختصاص یافته است.

براساس این گزارش، تاکنون علاوه بر سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، مدیریت فناوری بورس تهران، فرابورس ایران، سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه، کانون کارگزاران بورس و کانون نهادهای مالی، ۳۶ شرکت کارگزاری، بیش از ۴۵ شرکت بورسی و غیربورسی، ۱۳ بانک، بیمه و موسسه مالی و اعتباری، ۱۲ شرکت سرمایه‌گذاری، دو شرکت تامین سرمایه و سه شرکت نرم‌افزاری ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین نمایشگاه بورس تا اواسط مردادماه جاری ادامه دارد و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، کارگزاران، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، موسسات آموزشی و ... می‌توانند برای مشارکت در این نمایشگاه، به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند.

یادآور می‌شود پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی بورس ۲۴ تا ۲۷ شهریور امسال، در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.