گروه بنگاه‌ها- شرکت شکر شاهرود ۹۴ درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را نسبت به بودجه امسال، ۹ ماهه محقق کرد. براساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، «قشکر» پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به شهریورماه ۹۰ را مبلغ ۳۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است که مبلغ ۳۷۰ ریال از این رقم را طی دوره ۹ ماهه پوشش داد.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریورماه ۹۰ را در مرداد و شهریورماه ۸۹ مبلغ ۲۵۶ ریال و در بهمن و اسفندماه همان سال مبلغ ۱۰۷ ریال و در اردیبهشت ماه امسال مبلغ ۱۱۷ ریال اعلام کرده بود. مطابق اطلاعات ارسالی پیش‌بینی سال مالی مزبور را مبلغ ۳۹۴ ریال اعلام کرده که دلایل تغییر را تصفیه شکر خام با دستمزد بیش از رقم پیش‌بینی، سرک حاصل از بازیافت شکر خام، بهبود کمی و کیفی تصفیه شکر خام و تغییر نرخ فروش اعلام کرده است.

هیات مدیره شرکت را مکلف کرده دفتر مرکزی شرکت فروخته شود اما به جهت عدم قطعیت احتمال وقوع این رویداد در دوره مالی مورد گزارش سود فروش دفتر در پیش‌بینی لحاظ نشده است و شرکت اعلام کرده در هر زمان که فروش فوق محقق شود، درآمد آن شناسایی خواهد شد. همچنین تقسیم سود یا عدم تقسیم سود از محل فروش مزبور منوط به تصمیم مجمع عمومی صاحبان سهام خواهد بود و به محض عقد قرارداد اولیه فروش مراتب سریعا به اطلاع خواهد رسید.