سوالات چهار گزینه‌ای استانداردهای حسابرسی
«سوالات چهارگزینه‌ای استانداردهای حسابرسی» عنوان مجموعه کتاب‌هایی است که توسط «گارو هوانسیان‌فر» نوشته شده است.

مولف که خود از مدرسان رشته حسابداری در مراکز آموزش عالی و دیگر مراکز علمی است، کتاب‌های یادشده را به منظور استفاده حسابرسان در کلیه سطوح، دانشجویان رشته حسابداری، طراحان سوالات و نیز داوطلبان شرکت در آزمون جامعه حسابداران رسمی و دیگر آزمون‌های این رشته تالیف کرده است. عضو پیوسته انجمن حسابداران خبره مدیریت انگلستان، هدف از انتشار این کتاب‌ها را ارائه استانداردهای حسابرسی به صورت سوالات چهارگزینه‌ای عنوان کرده و در نظر داشته که خوانندگان پس از مطالعه کتاب، بتوانند از میزان درک خود از استانداردهای حسابرسی و نکات ظریف آن، آگاه شوند.
با توجه به اینکه کتاب استانداردهای حسابرسی شامل بخش‌های متعددی است و بعضی از بخش‌ها، با گذشت زمان، تغییر یافته یا جایگزین می‌شوند، بنابراین مولف در نظر دارد هر بخش از استانداردهای حسابرسی را به صورت سوالات چهارگزینه‌ای درآورده و به صورت جداگانه چاپ کند تا در صورت تغییر یک یا چند استاندارد، مجبور به تغییر کل کتاب نشود.
در این سری کتاب‌ها، متن کامل کتاب «استانداردهای حسابرسی» به صورت سوالات چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ‌های تشریحی آورده شده است. همچنین هر بند از استانداردهای حسابرسی به صورت سوالات مختلف از زوایای مختلف مطرح شده تا خوانندگان به طور کامل با همه بندهای کتاب استانداردهای حسابرسی آشنایی کامل پیدا کنند.
سوالات در مورد هر بند استانداردهای حسابرسی از زوایای مختلف مطرح شده تا خواننده بتواند خود را آزمایش کرده و میزان درک عمیق خود از استانداردها را بسنجد.
در حال حاضر دو جلد از این سری کتاب‌ها شامل بخش ۱۰ و بخش ۲۱ با همت موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت نواندیشان و توسط انتشارات ترمه در ۱۰۰۰ نسخه منتشر شده است.