گروه بنگاه‌ها - بانک گردشگری در مراسمی با حضور مقامات، مدیران و اهالی رشت، نخستین شعبه خود در استان گیلان و شهر رشت را افتتاح کرد. در مراسم افتتاح این شعبه بانک گردشگری در رشت، منوچهر زمانی فریزهندی، مدیرعامل بانک در سخنانی با اشاره به چگونگی فعالیت‌های بانک گردشگری اظهار کرد: بانک گردشگری به عنوان یک بانک تجاری کامل، همه خدمات بانکی مورد نیاز عموم را به انجام می‌رساند و در بخش صنعت گردشگری نیز به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه توجه دارد.

زمانی فریزهندی توسعه شبکه بانک گردشگری را از اهداف و اقدامات مهم بانک اعلام کرد و گفت: بعد از ایجاد سه شعبه در تهران و دو شعبه در مشهد مقدس و تبریز، شعبه رشت ششمین شعبه بانک گردشگری است و در برنامه‌ریزی انجام شده برای گسترش شبکه این بانک، به زودی شاهد افتتاح قریب به پنجاه شعبه دیگر در سایر استان‌های کشور خواهیم بود.

مدیرعامل بانک گردشگری با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی این بانک اظهار کرد: بانک گردشگری با ایجاد بستر‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب بانکی، پس از پیوستن به شبکه شتاب که از اقدامات بسیار مهم در ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان است، با همت و تلاش مدیران و همکاران بانک، از هفتم اردیبهشت ماه نیز این بانک به سامانه ساتنا متصل شد.

زمانی، یکی از ویژگی‌های بانک گردشگری را ترکیب کارکنان جوان، مستعد و پرتلاش ذکر کرد و گفت: این بانک با تکیه به ظرفیت‌های جوانان مجرب و با دانش، خدمات شایسته‌ای به عموم ارائه می‌کند.

مدیرعامل بانک گردشگری با تشریح نحوه ارائه خدمات ویژه به مشتریان این بانک گفت: ضمن اقدامات و برنامه‌ریزی خاصی که برای ارائه خدمات به مشتریان بزرگ در این بانک انجام پذیرفته است، با ایجاد واحد مدیریت امور مشتریان بزرگ، به نحوی خدمات ارائه خواهد شد تا مشتریان با حضور کارشناس بانک در محل کار آنان، خدمات بانکی خود را دریافت کنند.

زمانی فریزهندی با تاکید بر اینکه بانک گردشگری به عنوان یک مشاور و کارشناس در خدمت عموم است، اظهار کرد: این بانک توان لازم برای تامین سرمایه و اعطای تسهیلات را دارا است.

در این مراسم که فرماندار رشت، مدیرکل و معاونین سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی، اعضای شورای شهر، فرماندهی یگان امداد استان گیلان، معاون اداری و مالی شهرداری و مدیران سایر بانک‌های استان نیز حضور داشتند، عظمتی فرماندار رشت نیز طی سخنانی با اظهار خشنودی از افتتاح شعبه بانک گردشگری در رشت گفت: استان گیلان یکی از قطب‌های مهم گردشگری است که سرمایه‌گذاران آن نیاز به حمایت دارند و لازم است شرایط مناسبی فراهم شود تا سرمایه آنان در جهت شایسته‌ای به جریان گذاشته شود و حضور بانک گردشگری می‌تواند در این زمینه کمک شایان توجهی به سرمایه‌گذاری در این استان نماید.