گروه بورس - بازار آتی در پی کاهش ممتد قیمت این هفته «فملی»، شاهد ادامه افت قیمت‌ها در آخرین روز معاملاتی این هفته بود. به گزارش خبرنگار ما، دیروز «فملی» اردیبهشت و شهریور به ترتیب ۱۵ و ۸ قرارداد را معامله کردند که به ترتیب افت ۳۴۸ ریالی و ۷۰۲ ریالی را برای این دو نماد به همراه داشت.

بر این اساس نوسان منفی ۳۴/۲ و ۴ درصدی «فملی» اردیبهشت‌ و شهریور قیمت‌های تسویه را در این قرارداد به ترتیب به ۱۴ هزار و ۵۰۰ ریال و ۱۶ هزار و ۸۴۹ ریال رساند. در همین حال کاهش چشمگیری در قیمت پیشنهادی خریداران «فملی» اردیبهشت رخ داد تا جایی که خریداران قیمت ۱۴ هزار و ۲۵۵ ریالی را برای «فملی» با سررسید اردیبهشت‌ماه پیشنهاد کردند. از سوی دیگر «فملی» شهریور روز گذشته را با صف فروش به پایان برد.

فروشندگان در حالی ۲۴ تقاضای فروش را در قیمت ۱۷ هزار و ۵۴۹ ریالی ثبت کرده بودند که روزی کاملا منفی را برای این نماد موجب شد. از سوی دیگر «فولاد» اردیبهشت‌ماه نیز دیروز با ۱۱ قرارداد معامله‌شده افت ۹۸ ریالی را شاهد بود تا با نوسان منفی ۳۲/۳ درصدی در قیمت تسویه ۲۸۵۶ ریالی بسته شود. این در حالی است که «اخابر» اردیبهشت‌ماه نیز روز گذشته همزمان با بازار نقدی شاهد ۱۱ تقاضای فروش در قیمت ۴۶۰۰ ریال و ۷ تقاضای خرید در قیمت ۴۲۶۳ ریال بود. در همین حال «وغدیر» اردیبهشت‌ماه نیز دیروز شاهد صف فروش به میزان ۱۱ قرارداد بود. «فولاد» شهریور نیز با ۵ تقاضای فروش و «فملی» تیرماه با ۱۰ تقاضای فروش در صف فروش قرار داشتند.

بازار دیروز آتی با معامله ۳۴ قرارداد به ارزش یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال به کار خود پایان داد.