گروه بنگاه‌ها - مدیرعامل حمل‌و‌نقل توکا گفت: با عقد قراردادهای جدید پیش‌بینی سود هر سهم این شرکت با تعدیل همرا خواهد شد.

منوچهر هادی اعلام کرد: در سال ۹۱ تقریبا تمام اهداف پیش‌بینی شده شرکت به نتیجه رسیده و در حال حاضر ۹۵ درصد از سود پیش‌بینی‌‌شده برای سال مذکور محقق شده است. این در حالی است که در سه ماهه پایانی سال،

حمل‌و‌نقل توکا موفق به انعقاد سه قرارداد به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در زمینه حمل زغال‌سنگ از معادن مختلف کشور به مقصد کک‌سازی زرند کرمان، حمل پودر سنگ‌آهن و گندله از معادن مختلف کشور به مجتمع فولاد مبارکه و انجام عملیات حمل‌و‌نقل باربرهای داخلی مجتمع فولاد مبارکه شد. مدیرعامل حمل‌و‌نقل توکا تاکید کرد: این قراردادهای جدید در سه ماهه آخر این سال باعث تغییراتی در eps خواهد شد.

هادی با بیان اینکه اهتمام حمل‌و‌نقل توکا تخصصی کردن فعالیت‌ها است، افزود: با رویکرد مثبت در حال برنامه‌ریزی برای سال ۱۳۹۲ می‌باشیم و شرکت در مناقصات تخصصی و اجرایی کردن قراردادها برنده شده در مجتمع فولاد مبارکه و سایر صنایع از برنامه‌های سال آتی شرکت خواهد

بود.

وی از پیش‌بینی سود سهام که روند مثبت دارد خبر داد و گفت: پیش‌بینی سود سال ۹۲ و پیش‌بینی بودجه سالانه شرکت به بورس اعلام خواهد شد.