مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گروه سرمایه‌گذاری ساپپا تقسیم 480 ریال سود به ازای هر سهم سال 90 را تصویب کرد.در این جلسه که با حضور اکثر سهامداران شرکت برگزار شد صورت‌های سود و زیان و ترازنامه شرکت به تصویب رسید.مجمع مزبور به ریاست آقای سوری، نظارت آقایان غیاثی و بادکوبه وبه دبیری آقای کریمی برگزار شد.

عیسی حسین‌پناه، مدیرعامل شرکت در این جلسه علاوه بر ارائه گزارش هیات مدیره به سوالات سهامداران پاسخ داد.وی از ثبت افزایش سرمایه ۳۱۰ میلیارد تومانی شرکت به میزان ۱۴۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و ۱۷۰ میلیارد تومان از محل مطالبات وآورده نقدی سهامداران در اداره ثبت شرکت‌ها در آینده نزدیک خبر داد. مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری سایپا ۲۲ درصد از کل سود صنعت سرمایه‌گذاری را در سال ۹۰ متعلق به این شرکت دانست و گفت: «وساپا» از این نظر در جایگاه نخست قرار دارد.به گفته وی شرکت از لحاظ میزان سرمایه نیز در جایگاه دوم و از نظر ارزش بازار در رتبه اول صنعت سرمایه‌گذاری است.وی با اشاره به پروژه‌های تیبا، گرمدره و ساخت مجموعه تجاری، اداری و مسکونی پاسارگاد شمال، پروژه‌های در دست مطالعه شرکت را خرید دو دستگاه ریگ حفاری دریایی، توسعه میادین نفتی، تامین تجهیزات موردنیاز صنایع نفت و گاز و انرژی، مجتمع تجاری - اداری شیراز و فعالیت در حوزه معدن دانست.
تاریخچه
شرگت گروه سرمایه‌گذاری سایپا قبلا تحت عنوان شرکت طیف سایپا (تولید رنگ و رزین) مشغول به فعالیت بوده که در سال ۱۳۵۵ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد. این شرکت در شهریورماه سال ۱۳۸۳ به یک شرکت تخصصی در زمینه سرمایه‌گذاری، به نام شرکت سرمایه‌گذاری سایپا تغییر فعالیت داد. همچنین در مهرماه سال ۱۳۹۰ مفاد اساسنامه شرکت مطابق با اساسنامه نمونه شرکت‌های هلدینگ سازمان بورس گردید و نام شرکت نیز از شرکت سرمایه‌گذاری سایپا به شرکت گروه سرمایه‌گذاری سایپا تغییر یافت.
برنامه‌های آینده شرکت
شرکت گروه سرمایه‌گذاری سایپا براساس سند راهبردی و برنامه استراتژیک شرکت و در راستای تطابق هر چه بیشتر اهداف خود با تحقق اهداف گروه و نیز تحقق سودآوری بیشتر و افزایش توانایی‌های شرکت در مواجهه با تحولات گوناگون اقتصادی و حضور فعال و مستمر در بازار سرمایه کشور، برنامه‌هایی را در راس اقدامات آتی خود لحاظ کرده که به شرح ذیل می‌باشد:
1- ایجاد بستر مناسب برای دستیابی به اهداف برنامه پرواز 95 گروه سایپا
۲- استفاده از روش‌های نوین تامین منابع مالی
3- استفاده مطلوب از ظرفیت ها و فرصت‌های ایجاد شده در نتیجه اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش‌خصوصی
۴- مشارکت در سرمایه‌گذاری‌های مولد و دارای ارزش افزوده بالا و طرح‌های سودآور و زودبازده و بررسی طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در صنایع نفت و گاز، مواد معدنی، سیمان، پروژه‌های ساختمانی
5- اصلاح ساختار و ترکیب پرتفوی با هدف کاهش ریسک و افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها
۶- تعامل سازنده با فعالین بازار سرمایه به منظور تبیین هر چه بیشتر توانمندی‌های شرکت‌های گروه سایپا
7- استفاده از اهرم مالی جهت توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری
۸- تدوین دومین سند برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت
9- استقرار سیستم‌های به روز مدیریتی
۱۰- ایجاد مکانیزمی جهت بهره‌گیری از مدل تعالی سازمانی
11- توسعه و تجهیز اداره سهام از لحاظ نیروی‌انسانی و سیستم‌های نرم‌افزاری