گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل سرمایه‌گذاری خوارزمی‌آخرین وضعیت سبد سهام این شرکت فرابورسی را تا ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد.

مهدی کرباسیان درباره آخرین وضع پرتفوی سرمایه گذاری خوارزمی‌گفت: حدود ۳۳.۲۸ درصد از سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در صنعت بانکداری و موسسات اعتباری و ۱۱.۴۵ درصد در املاک و مستغلات است. همچنین در صنایع شرکت‌های چند‌رشته‌ای صنعتی، ۹.۸۶ درصد، سرمایه‌گذاری ۹.۸۶ ، آی تی ۹.۵۷ و محصولات شیمیایی و دارو ۷.۲۱ و ۵.۱۲ درصد سرمایه گذاری شده است. به گفته وی، جهت‌گیری پرتفوی خوارزمی‌در راستای استراتژی‌های مصوب این شرکت شکل گرفته و با رصد کردن مستمر تحولات بازار سرمایه و نگاه همه جانبه به آینده تداوم خواهدیافت.

این مقام مسوول از راه اندازی بخش نظرسنجی در سایت شرکت خبر داد و گفت: در حالی به مخاطبانی که در نظرسنجی‌های این سایت شرکت کنند به قید قرعه جایزه اهدا خواهد شد که ستون نظر سنجی از سویی به شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی‌امکان می‌دهد تا در زمینه‌هایی مشخص و کاربردی از نظرات سهامداران مطلع شود و مسیر مناسب تری را در سرمایه‌گذاری و بیشینه سازی سود سرمایه سهامداران خود برگزیند .وی یاد آور شد: ازمیان تمامی پاسخگویان،پس از هر ۱۰ دوره نظرسنجی (تقریبا هرسه ماه یکبار) به قید قرعه به تعدادی از سهامداران جوائزی از قبیل نفراول یک قطعه سکه تمام بهارآزادی- نفردوم یک قطعه سکه نیم بهارآزادی- و نفرسوم یک قطعه سکه ربع بهارآزادی اهدا خواهد شد.

بر این اساس ،مشارکت در هر نظرسنجی، معادل یک امتیاز است. از این رو بدیهی است که مشارکت در همه دوره‌ها شانس برنده شدن در قرعه کشی را برای سهامداران افزایش خواهد داد. نخستین دوره ۱۰ روزه نظرسنجی دروب سایت شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، از اول تیرماه سال جاری آغاز شده است.