گروه بورس - مجید اسکندری: همایش حسابداری مدیریت و کاهش قیمت تمام‌شده روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. دبیر این همایش درباره اهداف و برنامه‌های آن به خبرنگار ما گفت: همایش حسابداری مدیریت و کاهش قیمت تمام‌شده با هدف بازآموزی مدیران و کارشناسان مالی و حسابداری، تحلیل و بررسی چالش‌ها و راهکارهای کاهش هزینه در شرکت‌ها و سازمان‌ها، ارائه سخنرانی‌های تخصصی و ارائه بسته آموزشی برگزار می‌شود.

محمدرضا انوری، درباره محورهای اصلی همایش توضیح داد:‌ حسابداری مدیریت و نقش آن در موفقیت سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاهش قیمت تمام‌شده کالا و خدمات، مدیریت قیمت تمام‌شده در شرایط کنونی، نقش سیستم بهایابی در کاهش هزینه، تکنیک‌ها و ابزارهای کاهش

قیمت تمام‌شده، مدیریت استراتژیک هزینه و عملکرد، حسابداری مدیریت و حسابرسی عملکرد، زنجیره ارزش و حذف فعالیت‌های فاقد ارزش و هزینه‌یابی و مدیریت بر مبنای فعالیت مهم‌ترین محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: ‌مدیران و کارشناسان مالی حسابداری و حسابرسی، هیات‌‌مدیره شرکت‌ها و مدیران سازمان‌ها و دانشجویان رشته‌های مدیریت مالی و حسابداری مخاطبان اصلی این همایش هستند.

انوری در پایان گفت: همایش حسابداری مدیریت و کاهش قیمت تمام‌شده با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان حسابرسی و تعدادی از بانک‌ها و با حضور اساتید و چهره‌های فعال حسابداری از جمله فریدون رهنمای رودپشتی، ایرج نوروش، کاوه مهرانی و بهروز خدارحمی و ... برگزار می‌شود.