یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۳۸۲ هزار و ۸۸۶ سهم به مبلغ یک‌میلیارد و پانصد و هفتاد و چهارمیلیون و چهل و هشت‌هزار و ششصد و چهل و یک ریال مبادله شد. بیشترین تعداد خریدار را سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۲۴ نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام ساختمان اصفهان انجام شد. ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد ۳۷۳هزار و ۸۶۶ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۴۸۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۴۶درصد مربوط به خرید و حدود ۵۴درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز به ترتیب: کالسیمین، پتروشیمی اصفهان، ملی سرب و روی ایران و کمباین‌سازی ایران بودند.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۸۱هزار و ۷۷۸ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۵۵۷میلیون ریال بود که ۵/۶۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۵۴۴هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۶۳۱میلیون ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۱۴درصد مربوط به خرید و ۸۶درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و نفت بهران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۷۰هزار و ۴۷۵ سهم به ارزش بیش از ۸۰۰میلیون ریال دادوستد شد که ۶۲درصد ارزش معاملات به خرید و ۳۸درصد آن به فروش اختصاص داشت. بیشترین حجم خرید مربوط به صنعتی و معدنی چادرملو و بیشترین ارزش خرید مربوط به پتروشیمی اصفهان بوده و همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به آبادگران ایران و بیشترین ارزش فروش مربوط به سرمایه‌گذاری ساختمان بود.

کرج

دیروز در تالار کرج میزان یک میلیون و ۹۲۰هزار سهم به ارزش بیش از ۱۲میلیارد و ۳۰۵میلیون ریال داد و ستد شد که ۵۰درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۵۰درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله‌شده، سهام تراکتورسازی ایران پرطرفدارترین سهم از نظر حجم و ارزش خرید بود. همچنین پتروشیمی اصفهان بیشترین حجم و ارزش فروش را داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۴۷۹هزار و ۶۲۰سهم جمعا به ارزش ۶/۲میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای سمنان مورد داد و ستد قرار گرفت.۹۳درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۷درصد به فروش اختصاص داشت.در این روز نماد ۲۰ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۲نماد با افزایش و ۸نماد با کاهش مواجه بود. همچنین سهام معدنی و صنعتی چادرملو پرطرفدارترین سهام در بورس منطقه سمنان در این روز بود.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۶۲هزار و ۸۰۴سهم به ارزش ۶۸۲میلیون و ۱۴۵هزار و ۶۷۱ریال داد و ستد شد که ۴۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.خدمات دریایی تایدواتر خاورمیانه، تولید فرومولیبدن کرمان و ایران‌گچ بیشترین ارزش معاملات و تولید فرومولیبدن کرمان و ذغال‌سنگ نگین طبس بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹۱۴هزار و ۱۵۸سهم از سهام ۴۸شرکت به ارزش ۲/۴میلیارد ریال داد و ستد شد که ۶۷درصد آن مربوط به خرید و ۳۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش به ترتیب مربوط به سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و ملی سرب و روی ایران بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد داد و ستد ۲۵۸هزار و ۸۷۵سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۴شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۴۷میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام‌شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۴درصد به خرید و ۳۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۸۴خریدار اقدام به خرید سهام کردند.شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، کالسیمین و پتروشیمی اصفهان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های کالسیمین، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی خارک به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۳۶۳هزار و ۵۷۵سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۵۲۹میلیون و ۹۶۸هزار ریال بود که ۴۵درصد آن به خرید سهام و ۵۵درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های فرومولیبدن کرمان، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بالاترین تعداد خریداران را داشتند .

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان، تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۷میلیارد ریال مبادله شد که ۴۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، پتروشیمی اصفهان و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، چادرملو و پتروشیمی اصفهان انجام شد.

اصفهان

روز گذشته در تالار منطقه‌ای اصفهان تعداد ۲میلیون و ۳۵۶هزار و ۱۳۲ سهم به ارزش ۱۲میلیارد و ۴۱۴میلیون و ۱۹۰هزار و ۵۶۰ ریال دادوستد شد. با ارزش‌ترین سهم این تالار پتروشیمی اصفهان و پرطرفدارترین سهم سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در روز گذشته بود.