کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴میلیون و ۶۶۹هزار و ۲۰۰ سهم به ارزش ۲۷میلیارد و ۳۹۷میلیون ریال از سهام ۲۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۳درصد مربوط به خرید و ۵۷درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، سایپا و کالسیمین از استقبال بیشتری برخوردار بودند. زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۴۰هزار و ۸۳۴ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۱۶۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته که ۱۴درصد ارزش معاملات به خرید و ۸۶درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ملی سرب و روی ایران بوده، همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به اتومبیل سایپا بود.

سمنان

دیروز تعداد ۴۷۹هزار و ۶۲۰ سهم جمعا به ارزش ۲میلیارد و ۶۰۹ ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۹۳درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۷درصد به فروش اختصاص داشت.سهام سرمایه‌گذاری ساختمان ایران پرطرفدارترین سهام در بورس منطقه سمنان در این روز بود.

کرج

در معاملات دیروز تالار کرج ۴میلیون و ۴۵۶هزار و ۱۹۹ سهم به ارزش بیش از ۳۳میلیارد و ۸۹۶میلیون ریال دادوستد شد که ۳۹درصد از این معاملات مربوط به خرید ۶۱درصد مربوط به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده، سهام تراکتورسازی ایران پرطرفدارترین سهم از نظر حجم و ارزش خرید بود. همچنین ایران‌خودرو و کالسیمین به ترتیب بیشترین حجم و ارزش فروش را داشتند. تالار کرج با ۸درصد کل معاملات رتبه اول را در بین سایر مناطق کسب کرد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز یکشنبه، شاهد دادوستد ۴۷۳هزار و ۳۳۷ سهم (متعلق به ۳۲ شرکت) به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۷۱۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۳۳درصد به خرید و ۶۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های کالسیمین، پتروشیمی اصفهان و پتروشیمی خارک به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۷۸۹هزار سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۷۰۴میلیون ریال معامله شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۲درصد نیز مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، پتروشیمی خارک و کالسیمین بود.

اصفهان

دیروز نیروترانس با ۵۹ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز تعداد ۸/۱میلیون سهم به ارزش ۱۳میلیارد ریال در بورس اصفهان دادوستد شد.سهم اصفهان در کل بورس ۳/۶درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۹/۶۰درصد شد.

اهواز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۱۸۳هزار و ۶۲۱ سهم به ارزش ۴/۸۳۹میلیون ریال مبادله شد که ۱/۷۸درصد آن مربوط به خرید سهام بود. در بورس خوزستان در مجموع ۶۰ نفر در روز یکشنبه اقدام به خرید سهام کردند.بیشترین مقدار خرید و فروش را آهنگری تراکتورسازی و تولید تجهیزات سنگین هپکو داشتند.

رشت

در دادوستد روز یکشنبه بورس گیلان ۸۴۵هزار و ۳۲۳ سهم به ارزش ۷میلیارد ریال مبادله شد که ۸۴درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، کالسیمین و سرمایه‌گذاری ملی ایران بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸۱۵هزار و ۱۵ سهم از سهام ۴۰ شرکت به ارزش ۳/۶میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۰درصد آن مربوط به خرید و ۳۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش مربوط به شرکت‌های کالسیمین و تولید سموم علف‌کش بود.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۷هزار و ۸۹۲ سهم به ارزش ۲۶۴میلیون و ۲۴۰هزار و ۱۸۸ ریال دادوستد شد که ۸۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. تولی‌پرس، دوده صنعتی پارس و پتروشیمی اصفهان بیشترین ارزش معاملات و پتروشیمی اصفهان، ملی سرب و روی ایران و تولی‌پرس بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

ساری

روز یکشنبه در تالار ساری تعداد ۶۴۲هزار و ۶۵۱ سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۲۴۸میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۶درصد مربوط به خرید و حدود ۴۴درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز کالسیمین، سایپا، پتروشیمی اراک و تراکتورسازی ایران بودند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از داد و ستد یک میلیون و ۵۲۵هزار و ۲۱۵سهم، حق‌تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۵۵۲میلیون و ۸۶هزار ریال بود که ۳۱درصد آن به خرید سهام و ۶۹درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های کالسیمین، ایران‌خودرو و لیزینگ خودرو غدیر بالاترین تعداد خریداران را داشتند و سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران، کالسیمین و نیروترانس بالاترین حجم ریالی داد و ستد را به خود اختصاص دادند.