گروه بورس - بیتا احمدی: مشتریان و سهامداران شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان می‌توانند به آدرس اینترنتی www.aic.ir مراجعه کنند. با کیلیک بر روی آدرس مزبور صفحه‌ای پیش‌رویتان باز می‌شود که در آن انواع و اقسام سرامیک‌های این شرکت گذاشته شده است.

برای ورود به صفحه اصلی این سایت کافی است یکی از سه زبان‌های فارسی، انگلیسی و یا عربی را انتخاب و بر روی آن کیلیک کنید.

با انتخاب زبان مورد نظر و کیلیک بر روی آن صفحه اصلی سایت باز می‌شود.

صفحه اصلی سایت سرامیک‌های صنعتی اردکان به رنگ سفید و آبی بوده و تاریخچه شرکت درست در وسط سایت قرار دارد.

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان یکی از شرکت‌های مجتمع صنعتی احیای فولاد سپاهان است که فعالیت تولیدی خود را در سال ۱۳۷۷ در فاز اول با تولید سالانه ۱۳۰۰ تن آغاز کرده است. این شرکت تنها تولیدکننده انواع قطعات و مصنوعات سرامیک، صنایع شیمیایی و صنایع فولاد و معادن است.

لینک‌های این سایت در سمت راست صفحه اصلی قرار داده شده است که عبارتند از: درباره شرکت AIC، محصولات، همکاران، ارتباط با ما و خبرنامه.

هنگامی که بر روی لینک درباره شرکت AIC موس را قرار می‌دهید در لینک جداگانه ای به نام‌های تاریخچه و گواهینامه‌ها باز می‌شود.

مشتریان شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان با مراجعه به لینک محصولات به این بخش‌ها می‌توانند مراجعه کنند، گلوله‌‌های سرامیکی آلومینایی لانیرهای آلومینایی، پکینگ‌های سرامیکی و آجرهای ضد اسید. هر یک از مشتریان این شرکت برای اطلاع از وضعیت فیزیکی، شیمیایی و همچنین قطر دایره‌های سرامیکی این شرکت می‌توانند به بخش‌ گلوله‌های سرامیکی آلومینایی مراجعه کنند.

شرکت احیای فولاد سپاهان سهامی خاص یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت است که همکاری‌های زیادی را با هم دارند.

در لینک خبرنامه این شرکت هیچ اطلاعاتی موجود نیست، همچنین سهامداران شرکت سهامی سرامیک‌های صنعتی اردکان با مراجعه به این سایت هیچ اطلاعاتی از وضعیت سهام این شرکت در بورس نمی‌توانند به‌دست بیاورند که امیدواریم در آینده نزدیک مسوولان فنی این سایت نسبت به ایجاد لینکی برای امور بورس و سهام این شرکت اقدامات مقتضی را انجام داده و در بخش خبرنامه، اخبار مربوط به این صنعت را منعکس کنند.