گروه بورس - سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی تا پایان تابستان امسال برای هر سهم خود هیچ سودی محقق نکرد.

بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم امسال را با ۲۴۷میلیارد و ۳۶۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد «وملی» برای امسال در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل از ۳۱میلیارد و ۷۷۰میلیون ریال افزایش جمع درآمدها، ۳۰میلیارد و ۴۶۸میلیون ریال کاهش هزینه‌های مالیاتی، ۸۵میلیارد و ۱۹۹میلیون ریال افزایش سود (زیان) عملیاتی و ۸۴میلیارد و ۷۷۰میلیون ریال افزایش سود (زیان) خالص برخوردار است.

سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی در شهریور امسال درآمد هر سهم خود را مبلغ ۱۲۴ریال پیش‌بینی کرده بود که دلیل تغییر در جزییات را پیش‌بینی افزایش هزینه‌های عملیاتی در نیمه دوم سال اعلام کرده است.

قسمت اعظم پیش‌بینی سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها بابت پیش‌بینی تقسیم سود (انباشته) شرکت خدمات و مدیریت ملی (به مبلغ ۲۹میلیارد و ۷۲۶میلیون ریال) است.

سود انباشته شرکت خدمات و مدیریت ملی از محل فروش املاک بوده که نقدینگی حاصل از آن قبلا به عنوان مطالبات در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی قرار گرفته، به طوری که شناسایی سود مذکور توسط شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی تاثیری بر نقدینگی شرکت نداشته و صرفا با مطالبات قبلی تهاتر خواهد شد.