همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۷هزار و ۸۹۲سهم به ارزش ۲۶۴میلیون و ۲۴۰هزار و ۱۸۸ریال دادوستد شد که ۸۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. تولی‌پرس، دوده صنعتی و پتروشیمی اصفهان بیشترین ارزش معاملات و پتروشیمی اصفهان، ملی سرب و روی ایران و تولی‌پرس بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه، شاهد دادوستد ۲۵۸هزار و ۷۵۸سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۱۹شرکت) به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۳۸۰میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۶درصد به خرید و ۴۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. حق تقدم شرکت کالسیمین، سهام شرکت‌های پتروشیمی، اصفهان و ملی سرب و روی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و حق تقدم شرکت کالسیمین، سهام شرکت‌های ملی سرب و روی ایران و پتروشیمی اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲۴۴هزار و ۱۰۰ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۲درصد مربوط به خرید و ۳۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، حق تقدم کالسیمین و ملی سرب و روی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

دیروز در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد ۴۲۳هزار و ۲۴۵ سهم از سهام ۴۴ شرکت به ارزش ۱/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۵درصد آن مربوط به خرید و ۴۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش مربوط به حق تقدم کالسیمین و ملی سرب و روی ایران بود.

کرج

دیروز در تالار کرج میزان یک‌میلیون و ۷۰۶هزار و ۲۸۷ سهم به ارزش بیش از ۱۱میلیارد و ۴۶۶میلیون ریال دادوستد شد که ۶۸درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله شده، سهام ملی سرب و روی ایران پرطرفدارترین سهم از نظر حجم و ارزش خرید بود. همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین حجم و ارزش فروش را داشتند. تالار کرج با ۷درصد کل معاملات رتبه اول را در بین سایر مناطق کسب کرد.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۳۰۶هزار سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۶۲۶میلیون ریال معامله شد که ۵۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به تراکتورسازی ایران، کالسیمین و فرآورده‌های نسوز آذر بود.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان ۳۶۴هزار و ۵۱۸سهم به ارزش ۳میلیارد ریال مبادله شد که ۷۲درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، ملی سرب و روی ایران و لیزینگ ایران بیشترین خریدار را در گیلان داشت.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۱۷هزار و ۴۶۸ سهم به ارزش بیش از ۷۳۰میلیون ریال از میان ۱۰ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت. ۱۰درصد ارزش معاملات به خرید و ۹۰درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم خرید مربوط به لیزینگ ایران و بیشترین ارزش خرید مربوط به ملی سرب و روی ایران بود.

شیراز

در معاملات روز شنبه در بورس فارس تعداد ۴۵۲هزار سهم به ارزش ۵/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس در مجموع ۷۹نفر در دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت پتروشیمی اصفهان، تراکتورسازی و کالسیمین داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت کالسیمین، پتروشیمی اصفهان و تراکتورسازی انجام شد.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۶۸۲هزار سهم به ارزش ۴میلیارد ریال مبادله شد که ۵۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. تعداد کل خریداران سهام بالغ بر ۱۶۰نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های ملی سرب و روی، لیزینگ ایران و پتروشیمی اصفهان داشتند.

اصفهان

دیروز ساختمان اصفهان با ۴۹خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز تعداد ۴۰۶خریدار اصفهانی اقدام به خرید و فروش تعداد دومیلیون و ۷۳۴هزار و ۳۶۴سهم به ارزش ۳/۹میلیارد ریال کردند. سهم اصفهان در کل بورس ۲/۱۱درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۵/۶۵درصد شد.

یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۴۹۳هزار و ۷۰۴سهم به مبلغ ۳میلیارد و ۴۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و هشتصد و هفتاد و هشت ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۹۲نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام ملی سرب و روی ایران داشتند. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام کالسیمین و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام خوراک دام پارس انجام شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز چهارشنبه ۲۴درصد کاهش، ارزش معاملات نیز ۱۱درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۳۲درصد کاهش داشته است.