زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۰هزار و ۲۴۱سهم به ارزش بیش از ۱۹۰میلیون ریال از میان ۱۰شرکت مورد دادوستد قرار گرفت که ۶۰درصد ارزش معاملات به خرید و ۴۰درصد آن مربوط به فروش بود.بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری ملی ایران و بیشترین ارزش خرید مربوط به حق تقدم کالسیمین بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به شرکت ملی سرب و روی ایران بود. سمنان

دیروز تعداد ۸۹هزار و ۵۷۵سهم جمعا به ارزش ۹۷۹میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.۳۶درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۶۴درصد به فروش اختصاص داشت.در این روز نماد ۱۸شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۰ نماد با افزایش و ۸نماد با کاهش مواجه بود. همچنین سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات پرطرفدارترین سهام در بورس منطقه سمنان در این روز بود.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۵۱۲هزار سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۳۹۳میلیون ریال معامله شد که ۵۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به تراکتورسازی ایران، فرآوری مواد معدنی ایران و پتروشیمی اراک بود.

قم

دیروز تعداد ۲۰۵هزار و ۵۰۳سهم و حق‌تقدم به ارزش ۲/۱میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد که ۴۹درصد معاملات به خرید و ۵۱درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. در این روز ۴۸خریدار قمی اقدام به خرید و فروش سهام ۲۴ شرکت کردند.

چادرملو در این روز بیشترین ارزش ریالی معاملات و بیشترین خریداران را داشت.

یزد

روز چهارشنه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۶۴۹هزار و ۸۶۱ سهم به مبلغ ۳میلیارد و ۴۱۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۲۰۵ ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۳۶ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام تولید فرومولیبدن کرمان داشت.

بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام معدنی و صنعتی چادرملو و کم‌ترین ارزش ریالی معاملات روی سهام جام‌دارو انجام شد.تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۲۴درصد کاهش، ارزش معاملات ۵۳درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۶درصد افزایش داشت.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان یک‌میلیون و ۸۵هزار سهم به ارزش ۵/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۲۰درصد آن مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن وفلزات، صنایع مس شهید باهنر و مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

قزوین

عملکرد روز گذشته بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۵۱۶هزار و ۸۰۹سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از دومیلیارد و ۴۷میلیون و ۹۸۶هزار ریال بود که ۵/۵۳درصد آن به خرید سهام و ۵/۴۶درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های فرومولیبدن کرمان، مس شهید باهنر و سرمایه‌گذاری مسکن بالاترین تعداد خریداران را داشتند و سهام معدنی و صنعتی چادرملو، مس شهید باهنر و فرومولیبدن کرمان بالاترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

شیراز

در معاملات روز گذشته در بورس فارس تعداد ۶۹۵هزار سهم مبادله شد. در بورس فارس در مجموع ۱۵۳نفردیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت پتروشیمی اصفهان، کارخانجات مخابراتی ایران و تراکتورسازی با ۱۶، ۱۳ و ۱۲ نفر خریدار داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت کالسیمین، پتروشیمی اصفهان و تراکتورسازی انجام شد.

اصفهان

دیروز در تالار منطقه‌ای اصفهان تعداد ۲میلیون و ۱۷۶هزار و ۳۶۹سهم به ارزش ۹‌‌میلیارد و ۷۶۶میلیون و ۱۱۳هزار و ۸۲۸ریال دادوستد شد. با ارزش‌ترین سهم در این تالار تراکتورسازی ایران و پرطرفدارترین سهم فرومولیبدن کرمان بودند.