گروه بورس - سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری درآمد هر سهم سال مالی منتهی به تابستان 86 را با چهار هزار و 800میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 320 ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «وصندوق» برای سال مالی منتهی به تابستان ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به‌ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۳۶درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۵۷درصد کاهش، سود عملیاتی یک درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت دلایل تغییرات را تصمیم هیات مدیره مبنی بر عدم فروش سرمایه‌‌گذاری‌ها با توجه به وضعیت بازار فروش سهام و در نتیجه کاهش درآمد حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها، افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به راه‌اندازی بخشی از پروژه‌های شرکت و همچنین افزایش سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر، کاهش سود سایر فعالیت‌ها با توجه به کاهش موجودی اوراق مشارکت، کاهش هزینه‌های مالی به‌علت کاهش مانده تسهیلات مالی و اتمام سررسید بخشی از تسهیلات دریافتی و کاهش خالص درآمد (هزینه‌)های متفرقه با توجه به کاهش هزینه تسعیر ارز به‌علت اتمام سررسید بخشی از تسهیلات ارزی اعلام کرده است.
پیش‌بینی سود حاصل از سرمایه‌گذاری در پتروشیمی جم با توجه به پیش‌بینی راه‌اندازی شرکت مزبور در ۳ ماه چهارم سال ۸۵ صورت پذیرفته است.
به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده در آذر 83 اجرای افزایش سرمایه از مبلغ دوهزار و 400میلیارد ریال به مبلغ نه هزار و 600میلیارد ریال به هیات‌مدیره تفویض اختیار شد که به‌موجب صورت‌جلسه هیات‌مدیره در آذر 83 مرحله اول افزایش سرمایه تا مبلغ 4هزار و 800میلیارد ریال (معادل 100درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تصویب و مابقی در دستور کار است.
هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم سود به مبلغ یک هزار و ۴۴۰میلیارد ریال (۳۰۰ ریال به ازای هر سهم) را به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند. پیشنهاد هیات‌مدیره در خصوص تقسیم سود عملکرد سال مالی ۸۵ مبنی بر تقسیم مبلغ یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال (مبلغ ۲۵۰ ریال به ازای هر سهم) بود.
پیش‌بینی درآمد نقدی هر سهم شرکت‌های سرمایه‌پذیر بر مبنای 80درصد پیش‌بینی اعلام شده از طرف آنها محاسبه شده است.