زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۷۴هزار و ۸۱ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۳۴۰میلیون ریال از میان ۲۰ شرکت مورد دادوستد قرار گرفته که ۷۵درصد ارزش معاملات به خرید و ۲۵درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به فرآورده‌های نسوزآذر و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به کمباین‌سازی ایران بود. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز یکشنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۳۲۵هزار و ۳۰۰ سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۶ شرکت) به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۶۷میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۲درصد به خرید و ۵۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۲۲۰ خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های ملی سرب و روی ایران، فرآوری مواد معدنی ایران و معدنی و صنعتی چادرملو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت فرآوری مواد معدنی ایران، حق تقدم شرکت کالسیمین و سهام شرکت ملی سرب و روی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

سمنان

دیروز تعداد ۶۴۱هزار و ۶۶۷ سهم جمعا به ارزش ۴۷/۵میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۱۷درصد از ارزش معاملات صورت گرفته به خرید و ۸۳درصد به فروش اختصاص داشت. سهام پتروشیمی خارک پرطرفدارترین سهام در بورس منطقه سمنان در این روز بود.

ساری

روز یکشنبه در تالار ساری، تعداد ۲میلیون و ۲۴هزار و ۲۰۳ سهم به ارزش بیش از ۱۴میلیارد و ۵۸۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۴۸درصد مربوط به خرید و حدود ۵۲درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاری مازندرانی در این روز به ترتیب: گل گهر، پتروشیمی خارک، سیمان فارس خوزستان و فرآوری مواد معدنی بودند.

کرج

در معاملات دیروز تالار کرج میزان ۷/۶میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۰میلیارد و ۶۳۵میلیون ریال دادوستد شد که ۴۲درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۵۸درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله‌شده، شرکت بانک پارسیان بیشترین حجم و شرکت پتروشیمی خارک بیشترین ارزش خرید را داشتند. همچنین شرکت ملی سرب و روی بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

اهواز

در معاملات روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۱۴۲هزار و ۱۷۵سهم به ارزش ۸۸۳میلیون ریال مبادله شد که ۳/۸درصد آن مربوط به خرید سهام بود. بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب تراکتورسازی ایران و ایران‌ارقام و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی تراکتورسازی ایران و ایران‌ارقام انجام شد.