بانک پارسیان با ۳۰۵ خریدار هفته گذشته پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این مدت تعداد ۵/۱۹میلیون سهم از سوی دو هزار و ۴۳۹ خریدار اصفهانی به ارزش ۳/۹۹میلیارد ریال مبادله شد. در این مدت سهم اصفهان در کل بورس ۹/۱۴درصد و سهم خریدار کل مبادلات اصفهان ۲/۶۸درصد بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی مبادلات اصفهان به سازه پویش تعلق داشت. همدان

هفته گذشته تعداد یک میلیون و ۳۸هزار و ۲۸۴ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۱۵۵میلیون و ۷۳۷هزار و ۳۳۹ ریال مبادله شد که ۷۹درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۲۱درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.کمباین‌سازی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و تولی‌پرس بیشترین ارزش معاملات و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، کمباین‌سازی ایران و قند شیرین خراسان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

ساری

هفته گذشته در تالار ساری تعداد ۳میلیون و ۲۶۲هزار و ۹۰۱ سهم به مبلغ بیش از ۱۱میلیارد و ۳۷۵میلیون ریال مبادله شد. هفته گذشته چهار شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، موتورسازان تراکتور، صدرا، تراکتورسازی ایران و سرمایه‌گذاری البرز بودند. از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۶۰درصد مربوط به خرید و حدود ۴۰درصد مربوط به فروش سهام بود.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۳۶هزار و ۶۰۰ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفته که ۵۶درصد ارزش دادوستد این هفته به خرید و ۴۴درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. صنعتی دریایی ایران، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، موتورسازان تراکتورسازی ایران، سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و گاز لوله ۵ شرکت برتر از لحاظ ارزش دادوستد بودند.

رشت

در دادوستد هفته گذشته بورس گیلان تعداد ۶/۴میلیون سهم به ارزش ۶/۱۵میلیارد ریال مبادله شد که ۶۲درصد آن مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های تراکتورسازی ایران، صنعتی دریای ایران، بانک پارسیان و حق تقدم بانک اقتصاد نوین در این هفته بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به پنجم مهرماه، شاهد دادوستد ۴میلیون و ۳۰۸هزار و ۵۲۷سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۸۲شرکت) به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۸۳۳میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۱۷درصد افزایش داشت. بیشترین تعداد خریدار را حق تقدم شرکت‌ کابل‌های مخابراتی شهید قندی و سهام شرکت‌های تولید سموم علف‌کش و تراکتورسازی ایران داشتند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۷میلیون و ۷۹۶هزار سهم به ارزش ۵۸میلیارد و ۴۱۱میلیون ریال از سهام ۶۲شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۱درصد مربوط به فروش و ۹درصد مربوط به خرید سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز پتروشیمی خارک و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرج

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرج تعداد ۲۸میلیون سهم به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای کرج دادوستد شد که ۳۹درصد ارزش دادوستد مربوط به خرید سهم و ۶۱درصد مربوط به فروش سهام بود.