گروه بورس - شرکت عمران و توسعه فارس درآمد هر سهم سال‌مالی منتهی به تابستان ۸۶ را با ۱۰۲میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۲۰ریال پیش‌بینی کرده است. بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «ثفارس» برای سال‌مالی منتهی به تابستان ۸۶ در مقایسه با عملکرد پیش‌بینی سال‌مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش ۱۴۴درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۵۶۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۷درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت دلایل این تغییرات را سیاست‌های شرکت در امتداد افزایش سرمایه و جذب نقدینگی و سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها اعلام کرده است.

هیات‌مدیره عمران و توسعه فارس در نظر دارد توزیع ۱۰۰درصد سود قابل تقسیم سال‌های مالی ۸۵ و ۸۶ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها برای سال‌مالی ۸۶ به مبلغ پنج‌میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال شامل سه‌میلیارد ریال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در موسسات و بانک‌ها و دومیلیارد و ۵۰۰میلیون ریال درآمد حاصل از اوراق مشارکت است.

عمران و توسعه فارس درآمد هر سهم سال‌مالی منتهی به تابستان امسال را مبلغ ۱۸۷ریال پیش‌بینی کرده است که تا پایان دوره ۹ماه منتهی به خردادماه امسال با تحقق ۱۰۹ریال سود به ازای هر سهم معادل ۵۷درصد از درآمد هر سهم را پوشش داده است.

شرکت درخصوص پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۵ اعلام کرده است که با وجود عدم‌تغییر درآمد هر سهم، جزئیات آن تغییرات

با اهمیتی داشته است که شرکت دلائل آن را تصمیم به افزایش بیشتر پروژه مجتمع تجاری گلستان با توجه به مشخص شدن سهم الشرکه سازمان مسکن و شهرسازی، واگذاری سهم بیشتری از فروش پروژه بین‌المللی پارسیان کرج به سال آینده در راستای افزایش ثروت سهامداران و عدم‌واگذاری کارخانه تولید کارت‌های هوشمند اعلام نموده است.